رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا

100 هزار نیروی موسسات حفاظتی و مراقبتی در راستای تأمین امنیت فعالیت می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا گفت 100 هزار نیروی موسسات حفاظتی و مراقبتی در راستای تأمین امنیت محلات و مراکز تجمعی و ترددی مردم، ایفای نقش می‌کنند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
100 هزار نیروی موسسات حفاظتی و مراقبتی در راستای تأمین امنیت فعالیت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سیروس فتحی در هفتمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی با اشاره به گزارش روند فعالیت این موسسات اظهار کرد: سال 1383 آغاز فعالیت موسسات انتظام در کلان‌شهرهایی چون تهران و کرمانشاه بود. در طول یک زمان‌بندی و براساس نیاز سنجی، برنامه‌هایی برای توسعه این موسسات در سایر شهرها تدوین شد و در نهایت در این ساز و کار، آیین‌نامه فعالیت موسسات حفاظتی و مراقبتی در سال 1388 تدوین و اجرایی شد.

سردار فتحی افزود: امروز در تمام شهرها و استان‌های کشور موسسات حفاظتی و مراقبتی در راستای تأمین امنیت محلات و مراکز جمعیتی ایفای نقش می‌کنند.

رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: 100 هزار نیرو در موسسسات حفاظتی و مراقبتی مشغول فعالیت هستند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در طی سال‌ها موسسات از نظر ماهوی و شکلی دست‌خوش تغییراتی شد و در ابتدای این تغییرات با ابلاغ و حمایت سردار شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا، مرکز انتظام از ستاد جدا شد.

سردار فتحی تأکید کرد: همچنین تزریق تجهیزات به روز به موسسات حفاظتی و مراقبتی اولویت دیگری بود که به جد دنبال و محقق شد به گونه‌ای که امروز نیروهای این موسسات در کنار آموزش در راستای تأمین امنیت از تجهیزات به روز و قانونی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: امروز در حالی فعالیت این موسسات ادامه دارد که بیش از 70 متقاضی در لیست انتظار برای کسب مجوز موسسات حفاظتی و مراقبتی هستند.

سردار فتحی گفت: مدیران و مسئولان موسسات حفاظتی و مراقبتی پیشکسوتانی از نیروهای مسلح اعم از سپاه، ناجا، ارتش و ... هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار