معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مطرح کرد

عمر ناوگان اورژانس در کشور کاهش یافته است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، یکی از اقدامات مهم در طرح تحول سلامت را نوسازی و بازسازی ناوگان زمینی، هوایی و دریایی اورژانس اعلام کرد و گفت در این زمینه عمر ناوگان اورژانس، کاهش یافته است.

کد مطلب: ۸۶۰۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عمر ناوگان اورژانس در کشور کاهش یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، سیدعلی صدرالسادات در مراسم رونمایی از آمبولانس‌های پیشرفته ناوگان اورژانس کشور اظهار کرد: چندین قرارداد برای تامین آمبولانس‌های جدید با شرکت‌های معتبر بین‌المللی بسته شده است و امروز از 300 دستگاه آمبولانس جدید که از نظر تجهیزات و شاسی، قابلیت‌های خوبی دارند، رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: قراردادی برای تامین 400 دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل برای مناطق صعب‌العبور با شرکت بنز منعقد شده است و این آمبولانس‌ها وارد کشور شده‌اند و به طور نمادین 120 دستگاه در بندرعباس رونمایی می‌‌شود و در روزهای آینده نیز مابقی این آمبولانس‌ها توزیع خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، یادآور شد: علاقه داریم تا از امکانات ایرانی در آمبولانس‌ها و حوزه سلامت استفاده کنیم اما اصل و هدف ما، تجهیزات ایمن است البته در انعقاد قراردادهای خرید آمبولانس‌های اورژانس، با مشکلات داخلی و برخی مشکلات که از اختیارات ما خارج بود نیز روبرو بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار