ماموریت های اورژانس نیشابور بیست و چهار درصد افزایش داشته است

نیشابور (پانا ) - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌­های پزشکی نیشابور برقراری یازده هزار و ۲۳۸ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور و از حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در دو هزار و ۱۶۵ مأموریت امدادی در شهریورماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت های اورژانس نیشابور بیست و چهار درصد افزایش داشته است

قاسم مشارموحد گفت: از مجموع این ماموریت ­ها، یک هزار و ۳۲۷ مورد در مناطق شهری و هشتصد و سی و هشت مورد در مناطق جادّه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدّت واحد‌های عملیاتی اورژانس به هشتصد و هشت نفر در حوادث رانندگی کمک رسانی کرده ­اند، افزود: واحد‌های عملیاتی اورژانس در مجموع یک هزار و ۴۲۶ نفر مصدوم و بیمار را پس از انجام اقدامات درمانی اوّلیه به بیمارستان منتقل کرده ­اند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ نیشابور با اشاره به درمان سرپایی یکصد و هشتاد و هشت مصدوم و بیمار در محل حادثه، اضافه کرد: تعداد کل ماموریت­‌های مرداد ماه امسال نسبت به مدّت مشابه پارسال، بیست و چهار درصد افزایش داشته است.

مشارموحد گفت: در این مدّت چهار مصدوم به کمک اتوبوس آمبولانس و دو بیمار قلبی که در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی 22 بهمن بستری بودند و نیاز به خدمات فوق تخصّصی (جرّاحی قلب) و انتقال سریع به بیمارستان های مشهد داشتند، توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های قائم (عج) و امام رضا (ع) انتقال داده شدند.

وی افزود: در این ماه بیش از بیست و پنج مورد استقرار جهت پوشش امدای نماز جمعه، مسابقات ورزشی، مراسمات مذهبی، مانورها توسط کارکنان این مرکز صورت گرفته است.

به گفته مدیر مرکز حوادث و فوریت‌­های پزشکی دانشگاه، متوسّط رسیدن اورژانس بر بالین بیمار و مصدوم به صورت میانگین در حوادث شهری ۶.۲ و در جاده­ ها ۱۱.۳ دقیقه ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار