گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی منطقه پیربکران برگزار شد

پیربکران، اصفهان (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران در جمع معاونین و مربیان پرورشی گفت:انجام کار گروهی از اهداف مهم تشکل ها می باشد ضمن این که دانش آموزان در انجام کار گروهی مهارت های متعددی هم فرا می گیرند.

کد مطلب: ۸۶۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی منطقه پیربکران برگزار شد

در آغاز جلسه معاون پرورشی اداره بر موضوعات برگزاری کنگره ملی 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان با برنامه های متعدد مدارس در این راستا، تجهیز کتابخانه های مدارس، برگزاری نماز جماعت در مدارس و پیگیری جدی به موضوع آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه رئیس اداره ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، روز جهانی کودک و روز جهانی معلم گفت: با توجه به انجام تغییرات در امور زندگی، سبک و روش شما معلمان هم باید تغییر یابد. در حال حاضر بحث آسیب های اجتماعی با محور اعتیاد معضل مهمی را برای خانواده ها به وجود آورده است. در کنار این موضوع آمار بالای طلاق نیز معضل دیگری است که باید به آن توجه جدی شود و دانش آموزان در معرض خطر توسط شما معلمان شناسایی و جهت رفع مشکلات آنها اقدام گردد.

رئیس اداره در جمع معاونین و مربیان پرورشی به تشکل های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: انجام کار گروهی از اهداف مهم تشکل ها می باشد ضمن این که دانش آموزان در انجام کار گروهی مهارت های متعددی هم فرا می گیرند. وی در ادامه از همکاران حوزه پرورشی در خواست کرد با شناسایی توانمندی دانش آموزان، از دانش آموزان توانمند و تشکل های مختلف دانش آموزی در انجام مراسم های مختلف در امور مدرسه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار