نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری پاکدشت برگزار شد

پاکدشت(پانا) - نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندار شهرستان پاکدشت با محوریت مشارکت اصناف در مورد اردواج آسان و ترغیب جوانان به تشکیل سمن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری پاکدشت برگزار شد

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه روسای ادارات مرتبط با امور جوانان طی نشستی به بررسی راهکار جهت جلب مشارکت اصناف در بحث ازدواج آسان و ترغیب جوانان به تشکیل سمن به منظور تمرین مشارکتهای اجتماعی پرداخت.

در این نشست که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد، روئسای ادارات مرتبط با امور جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری مسائل و چالش های پیش روی جوانان را بررسی کردند.

حسن شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاکدشت در این نشست گفت:وقتی گفته می شود در شهرستان آمار بیکاری کاهش داشته باید به همین نسبت آمار طلاق کاهش و ازدواج افزایش داشته باشد.

حسین شیرازی افزود: کارهای بسیاری در رابطه با امر جوانان انجام شده ولی چون معیاری برای اندازه گیری عملکرد دستگاه ها وجود ندارد، خیلی از اقدامات منعکس نشده است.

وی کار در حوزه اقدامات آموزشی و ترویجی را زمان بر دانست و گفت: نباید توقع داشت که اقدامات فرهنگی که در حوزه جوانان انجام می شود به سرعت تاثیر خود را نشان بدهد.

وی اضافه کرد: وقتی در روند گزارش گیری از نهاد های مختلف اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی بیشتر می شود نتیجه آن است که در روش ها اشتباه داشته ایم.

شیرازی با اشاره به برگزاری کلاسهای آشنایی با آسیب های اجتماعی در شهرستان پاکدشت افزود: درآینده قصد داریم با بکارگیری مدیران جوان انرژی مثبت را به جامعه و ادارات تزریق کنیم.

شایان ذکر است که شهرستان پاکدشت با 90 هزار نفر جمعیت جوان از جمعیت 400 هزارنفری خود در شرق استان تهران واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار