نماینده تیم فوتبال لیگ دسته دو کردستان میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

سنندج(پانا)-تیم آوالان کامیاران در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور در یک دیدار خانگی سه بر دو مقابل ایرانجوان بوشهر به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۸۶۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده تیم فوتبال لیگ دسته دو کردستان میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در روز یکشنبه 15 مهرماه با انجام بازی های هفته پنجم در شهرهای مختلف پیگیری شد .

براساس این گزارش؛ در گروه یک لیگ دسته سوم آوالان کامیاران رأس ساعت 15:30 عصر در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان ایرانجوان بوشهر بود که این بازی در نیمه اول با دو گل دقیقه 36 و 40 تیم ایرنجوان بوشهر به پایان رسید.

در نیمه دوم این مسابقه تیم آوالان کامیاران در دقایق 60 و 80 توسط کیوان مارابی بازیکن خوش تکنیک این تیم صاحب دو گل شود و با روحیه مضاعفی که این تیم کسب کرد سرانجام در دقیقه 90 بازهم توانستند دروازه ابرانجوان بوشهر را برای بار سوم باز کنند و به این ترتیب بازی را سه بر دو به سود خود به پایان برسانند .

تیم آوالان کامیاران با این بُرد توانست مجموع بردهای خود را به عدد سه برساند و اکنون با سه برد و یک باخت و کسب 9 امتیاز با اقتدار در صدر جدول گروه یک قرار دارد.

بر اساس این گزارش، رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود.

نماینده کردستان با تیم های مقاوت تهران، کاسپین قزوین، فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، استقلال اهواز، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، داماش گیلان، شهرداری همدان، خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم، مس نوین کرمان و راه آهن هم گروه است.

علی رحمت آبادی، رضا صابری، امین احسان‌بخش، محمدجواد صادقی، افشین سلطانی مقدم، علی خورشیدی، علی پورگلستان، سعید رفعتی، مهدی جلال الدینی، امیرعلی عسکریان، احمد محمدیان پور، محمدامین کاویانی، فرزاد درویش زاده، حسین رزمپوش، حمیدرضا جلالی، علی وزیری پناه، کیهان میرزاده، مهدی دستیار حقیقی، عماد خالقی و علی رجبی در ترکیب تیم آوالان کامیاران قرار دارند.

مسعود مرادی سرپرست، حمید امامی سرمربی و فریدون فاتحی، حسام کمانگر، شهریار مراد بیگی و لقمان رحمانی به عنوان مربی نماینده کردستان را در این دوره از رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار