تیم فوتبال سردار بوکان صدرنشین لیگ دسته 2 را متوقف کرد

ارومیه (پانا)- تیم فوتبال سردار بوکان در هفته ششم مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور، میزبان خود آوالان کامیاران /صدرنشین لیگ دسته 2/ را با نتیجه بدون گل متوقف کرد.

کد مطلب: ۸۶۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال سردار بوکان صدرنشین لیگ دسته 2 را متوقف کرد

تیم سردار بوکان عصر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی کامیاران به مصاف میزبان خود تیم صدرنشین آوالان این شهرستان رفت که پس از 90 دقیقه تلاش به نتیجه صفر بر صفر رسید.

سردار در این دیدار با وجود حمله های جدی روی دروازه حریف خود نتوانست حریف قدر خود را شکست دهد و در نتیجه به تک امتیاز بازی مقابل آوالان رضایت داد.

تیم بدون باخت سردار بوکان با این نتیجه هفت امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند و نماینده کامیاران با کسب 10 امتیاز همچنان موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم کرد.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند، در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش همگروه است.


بوکان یکی از قطب های فوتبال استان به شمار می رود و علاوه بر تیم سردار، دارای یک نماینده نیز در لیگ برتر آذربایجان غربی به نام کشاورز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار