رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

سازمان دانش‌آموزی، به دنبال تربیت یک شهروند آماده برای زندگی سعادتمند است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، به وجود چند تشکل مهم دانش‌آموزی در این سازمان اشاره کرد و سازمان دانش‌آموزی را تنها تشکلی دانست که تمام مقاطع تحصیلی را پوشش می‌دهد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، به دنبال تربیت یک شهروند آماده برای زندگی سعادتمند است

اسحاق اکبری، در دیدار با معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به همراه سایر مسئولین زیرمجموعه این حوزه به میزبانی دفتر خود، مأموریت اصلی سازمان دانش‌آموزی را تربیت دینی، سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست و افزود: تحقق این اهداف، با تمرکز بر مهارت‌های زندگی، در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی، به دنبال تربیت یک شهروند خوب و آماده برای زندگی خوب و سعادتمند است، خاطرنشان کرد: برای دست یافتن به ظرفیت‌های تربیتی و اخلاقی، باید به سراغ مبانی دینی و اسلامی رفت و با شناخت روش‌های تربیت اسلامی و توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، در جهت تبیین ارزش‌های اخلاقی در دانش آموزان تلاش کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، توجه به ظرفیت‌های تربیتی و معنوی، دانش آموزان در مدارس را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌دارد، به ویژه با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و خطر فضای مجازی در انحراف نسل جوان، باید گام‌های اساسی در واکسینه کردن فرزندان در برابر این هجمه‌ها از مدارس برداشت.

اکبری در پایان، آمادگی سازمان دانش آموزی استان سمنان را جهت همکاری همه جانبه با کلیه معاونت های اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به خصوص معاونت فرهنگی و پرورشی، در راستای بهره بردن از تمامی ظرفیت ها و توانایی های سازمان دانش آموزی استان به خصوص ظرفیت خبرگزاری پانا در جهت پوشش خبری و تولید محتوا در حوزه پرورشی به ویژه برنامه های پیش رو از جمله اجلاسیه نماز، مسابقات فرهنگی هنری و .... اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار