مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: اخلاق محوری در رعایت حقوق اجتماعی تبلور می یابد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم شفافیت و پاسخگویی مسئولان گفت: اخلاق محوری در رعایت حقوق اجتماعی تبلور می یابد.

کد مطلب: ۸۵۹۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: اخلاق محوری در رعایت حقوق اجتماعی تبلور می یابد

طی مراسمی در نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش و با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، شش انتصاب در حوزه اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: با تلاش مجموعه 36 هزار فرهنگی استان، خوشبختانه امسال سالتحصیلی جدید با قدرت و بدون مشکل خاص آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال تعداد دانش آموزان استان با افزایش حدود 30هزار نفری به بیش از از ۵۹۰هزار نفر خواهد رسید.

محمدی با بیان اینکه امسال بیش از ۹۰۰کلاس فقط در بخش دولتی افزوده شده است؛ گفت: پنج هزار و 26 مدرسه با 24 هزار و 500 کلاس درس پذیرای دانش آموزان استان هستند.

این مقام مسئول، کسب رتبه اول استانی در حوزه اقامه نماز در بین دستگاههای اجرایی، کسب رتبه های برتر جشنواره شهید رجایی، ساماندهی موفق نیروی انسانی، رعایت عدالت و حق محوری در نقل و انتقال نیروی انسانی را از موفقیتهای شاخص مجموعه آموزش و پروش استان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم شفافیت و پاسخگویی مسئولان، گفت: اخلاق محوری در رعایت حقوق اجتماعی تبلور می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار