مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مردم ایران مردم ایثار و شهادت هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مردم ایران مردم ایثار و شهادت هستند.

کد مطلب: ۸۵۷۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران مردم ایثار و شهادت هستند

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه حکومتی نظام است و توجه به این مجموعه از ملزومات همه آحاد جامعه به حساب می‌آید.

محمدی گفت: طبق آمار سازمان آمار جهانی ماه‌های آغازین انقلاب اسلامی بیش از 46 درصد مردم ایران که شامل 15 میلیون نفر بود زیر خط فقر قرار داشتند که این رقم امروز به 10 درصد کاهش یافته و این نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق و البته اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی در این خصوص ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در همه مناطقی که سکنه در آن وجود دارد خدمات لازم را اریه می دهد.

محمدی به مهمترین آفت های جامعه امروزی اشاره کرد و گفت : دو موضوع غفلت و عدم تحمل دو چالش و آفت جامعه امروز هستند و باید برنامه ریزی‌های لازم برای رفع این دو دغدغه در مجموعه فعالیت های متولیان فرهنگی و اجتماعی دیده و نگارش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص رشادت‌های مردم و به خصوص جامعه فرهنگی در دوران دفاع مقدس نیز گفت: ایثار و شهادت از برترین ویژگی‌های مردم ایران اسلامی می باشد. معلمین نیز در طی هشت سال جنگ تحمیلی با فعالیت های خویش در خط مقدم و انجام رشادت‌های مختلف یکی از مؤثرترین اقشار آن دوران بودند که وجود 777 شهید دانش آموز و 143 شهید معلم از استان آذربایجان غربی در دوران جنگ تحمیلی گواهی بر این ادعا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار