همایش بزرگ رسانه ای پانا در آذربایجان شرقی/۸

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: همایش بزرگ رسانه‌ای پانا اهداف والایی را دنبال می‌کند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: همایش بزرگ رسانه‌ای پانا اهداف والایی را در راستای ماموریت‌های ذاتی خود دنبال می کند.

کد مطلب: ۸۵۸۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: همایش بزرگ رسانه‌ای پانا اهداف والایی را دنبال می‌کند

جعفر پاشایی در اولین جلسه شورای راهبردی همایش بزرگ رسانه‌ای پانا در محل سالن اجلاس خانه معلم شماره 2 تبریز اظهار کرد: همایش بزرگ رسانه ای پانا اقدام خوبی برای معرفی ظرفیت های پانا به جامعه مخاطبین است و اهداف والایی را دنبال می کند.

وی بر پرمحتوا و شاد بودن این همایش تاکید کرد و ادامه داد: باید نگاه زایشی به این همایش داشته باشیم و این گونه نباشد که به یک روز خاص منحصر شود بلکه باید با برنامه ریزی ها و اقدامات خاص، نتایج و اهداف همایش ادامه دار باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: داشتن برنامه منسجم و منظم و هماهنگی بین اعضای دبیرخانه همایش در برگزاری بهتر همایش سبب رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد شد و این همایش را برای همیشه در اذهان مخاطبان ماندگار می کند.

پاشایی در ادامه بیان کرد: با توجه به این که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از کارهای فرهنگی استقبال می‌کنند از ایشان برای شرکت در این همایش دعوت خواهیم کرد.

همایش بزرگ رسانه‌ای پانا، یک برنامه ابتکاری است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه جلسه با بیان این که پانا یک مجموعه توانمند برای ارتقاء مهارت های اجتماعی دانش آموزان است، گفت: پانا باید در کف مدارس تبلیغ شود و بیش از گذشته عضو یابی کند تا تعداد بیشتری از دانش آموزان مستعد و علاقمند را تحت پوشش قرار دهد.

طاهر علمی گفت: این همایش یک برنامه ابتکاری و مختص استان است لذا برای برگزاری مطلوب این همایش، پانا را حمایت خواهیم کرد.

لزوم معرفی هرچه بیشتر فعالیت های خبرگزاری پانا در مدارس

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این جلسه با اشاره به تاریخچه و اهداف تشکیل خبرگزاری پانا، بیان کرد: متاسفانه در طول 15 سال فعالیت، خبرگزاری پانا آن گونه که باید و شاید نتوانسته به اهداف و سیاست های خود دست یابد لذا همایش رسانه ای پانا درصدد معرفی هرچه بیشتر این مجموعه به جامعه مخاطبین از جمله دانش آموزان، معلمان، اولیا و اهالی رسانه استان است.

صمد علیزاده ادامه داد: پانا آذربایجان شرقی همواره در ارزیابی های کشوری جزو سه استان برتر است ولی برای رسیدن به اهداف اصلی سازمان دانش آموزی که همانا تربیت اجتماعی دانش آموزان و کمک به اعتلای شخصیت آن ها است باید بیش از پیش تلاش و همت کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریز های انجام گرفته، همایش بزرگ رسانه ای پانا باید در شهریور ماه امسال برگزار می شد ولی با توجه به این که جامعه مخاطبیان این همایش، دانش آموزان و معلمان هستند، لذا تصمیمات بر این شد که به طول سال تحصیلی موکول شود.

چاپ کتاب همایش در حوزه رسانه و رونمایی در روز همایش

سرپرست خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری همایش بزرگ رسانه ای پانا اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان است اما در این بین معرفی و تجلیل خبرنگاران سال های گذشته پانا که در حال حاضر در رسانه های استان مشغول فعالیت هستند می تواند تشویقی برای ادامه راه نوخبرنگاران پانا باشد.

بیتا غضنفر اقدم با اشاره به گرد هم آوری چندین نسل از خبرنگاران و عکاسان پانا در یک مکان و زمان در این همایش، ادامه داد: ارتباط و تعامل خبرنگاران جدید پانا با خبرنگاران قدیم و تبادل تجربیات می تواند در تقویت انگیزه دانش آموزان خبرنگار پانا بسیار مفید باشد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی و دعوت از چهره های شاخص رسانه ای برای تدریس و انتقال تجربیات به خبرنگاران کنونی پانا در حاشیه همایش، تهیه و چاپ کتاب همایش در حوزه رسانه و رونمایی در همایش، برپایی نمایشگاه عکس از آثار برتر عکاسان پانا در حاشیه همایش و تقویت روحیه مشارکت و همکاری دانش آموزان خبرنگار پانا و افزایش حس مسئولیت پذیری آنان از طریق مشارکت کارگروهی را ازدیگر اهداف این همایش برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار