توجه به قرآن و آموزه های دینی از اولویت های اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم افتتاح چهارمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن های سراسر کشور در نیشابور گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به قرآن و آموزه های دینی از اولویت های اصلی است.

کد مطلب: ۸۵۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
توجه به قرآن و آموزه های دینی از اولویت های اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  است

قاسم علی خدابنده در این مراسم اظهار کرد: سند تحول برگرفته ار مفاهیم قرآنی و دینی ست و بر همین اساس است که در مجموعه وزارت آموزش و پرورش برنامه ها و مسابقات متعددی در این حوزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: اگر بنا داریم براساس این سند به سمت تعلیم و تربیت تمام ساحتی حرکت کنیم باید به ساحت تربیتی، اخلاقی و اعتقادی دانش آموزان نگاه ویژه ای داشته باشیم و توجه به مفاهیم قرآنی و توسعه و بسط این برنامه ها زیربنای توجه به این ساحت است.

خدابنده گفت: باور ما این است توجه به قرآن و برنامه های دینی ما را به سمت کمال سوق می دهد و برای این که بتوانیم نسلی اخلاق مدار د دیندار تربیت کنیم باید توجه دانش آموزان را به مسائل قرآنی جلب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای توسعه فعالیت های دینی و اعتقادی در مدارس دارالقرآن ها و مربیان قرآن نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارند و برگزاری دوره های توانمندسازی مدیران این مراکز و مربیان آن ها در هدفمندکردن برنامه های پیش بینی شده برای تربیت دینی دانش آموزان نقشی ویژه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار