بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یعنی حضور در سنگر مبارزه با نظام سلطه

زاهدان(پانا)- دبیرستاد گردهمایی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد یعنی حضور در عرصه دفاع مقدس، حضور در سنگر مبارزه با نظام سلطه، و ایجاد یک سنگر ید واحد است.

کد مطلب: ۸۵۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یعنی حضور در سنگر مبارزه با نظام سلطه

لطفی در گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: اختلاف سیاسی و‌سلیقه باید کنار برود، ماموریت ما تبیین دستاوردها انقلاب، ارائه کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی و احصا شبهات و پاسخ منطقی به شبهات است.

دبیرستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: مسؤولان به دور از اختلافات سیاسی در یک سنگر واحد باشند و در راستای تبیین دستاوردها انقلاب، ارائه کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی و احصا شبهات و پاسخ منطقی به شبهات اهتمام ورزند .

وی تاکید کرد: چهل سالگی انقلاب را از این منظر ببینید که ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سرگذاشته و می‌گذاریم و امروز جنگ دیگری بر ما تحمیل شد با محوریت آمریکا در راستا براندازی نظام که مستقیما امید و آینده مردم را مورد هدف قرار دادند.

لطفی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان پیشرفت ما با قبل از انقلاب که هیچ با خیلی از کشورهای صنعتی قابل مقایسه نیست ابراز داشت: دشمن با جنگ روانی از طریق تکیه برمشکلات اقتصادی تلاش می‌کند ابهام ایجاد کند، بخشی از مشکلات اقتصادی جنگ روانی بیش نیست.

دبیرستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا برای تسلط بر منطقه هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرد اما دستاوردی نداشت چون نقطه استراتژیک و‌ژیوپولتیکی است و علت عدم موفقیت آن نفوذ ایران در منطقه است آمریکا تلاش می‌کند نفوذ ایران را در منطقه ازبین ببرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما خروج از ظلمت و حرکت به سمت نور بود .

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: قبل از انقلاب اسلامی برای ملت ایران ازبیرون تصمیم گیری و تعیین تکلیف می‌شد اما امروزه هیچ قدرتی از بیرون حق مداخله را ندارد .

وی گفت: ما باید ایام الله را گرامی بداریم ایام الله همان روزهایی است که ناممکن را ممکن ساخت، چه کسی تصور می‌کرد پهلوی تا بن دندان مصلح در برابر عصای حضرت امام به زانو در بیاید که نه تنها رژیم داخلی را نابود کرد بلکه تمام معادلات شرق و غرب را بهم ریخت .

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان در این سال‌ها لحظه‌ای بیکار ننشستند و برای خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی ما تمما تلاش خود را کردند اما به پشتوانه مردم همیشه در صحنه توانستند به اهداف پلید خود دست یابند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار