مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

استاندارد سازی فضای مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استاندارد سازی فضای اماکن آموزشی از اهداف مهم آموزش و پرورش است خوزستان است.

کد مطلب: ۸۵۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندارد سازی فضای مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش است

محمد تقی زاده در حاشیه دیدار دو جانبه با مدیرکل اداره استاندارد خوزستان، اعلام کرد: این جلسه به منظور انعقاد تفاهم نامه بین آموزش و پرورش خوزستان و اداره کل استاندارد در راستای گسترش همکاری‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی و ارتقا کیفی فعالیت‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های مهم این تفاهم نامه گسترش فعالیت‌های مشترک دو طرف در قالب ارائه آموزش‌های مربوط به استاندارد است، گفت: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مشترک، تلاش برای استاندارد سازی و ارتقا کیفیت فضاها و خدمات آموزشی در کنار اجرای مشترک طرح سفیر استاندارد، مسابقات فرهنگی و هنری و انجام هماهنگی برای چاپ گاهنامه، پوستر، روزنامه دیواری، بروشور از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود.

تقی زاده در ادامه افزود: از جمله اقدامات اداره کل استاندارد در این تفاهم نامه ارسال فهرست استانداردهای ملی موجود یا در دست تدوین با موضوع فعالیتهای اجرایی و زیربنایی آموزش و پرورش است. همچنین ارائه مشاوره و همکاری در زمینه استقرار استانداردها توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای معلمان از دیگر تعهدات اداره کل استاندارد می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان اظهار کرد: بهره گیری از نظر متخصصان در استاندارد سازی تجهیزات مدارس و طراحی فضای آموزشی توسط مهندسین معمار متناسب با تغییرات روز در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی سبب یادگیری بهتر دانش آموزان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار