سرپرست آموزش و پرورش دلیجان:

علاقمندی به درس ورزش بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات دانش آموزان را برطرف می کند

اراک(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش دلیجان خواستار توجه ویژه دبیران تربیت بدنی به امر ورزش دانش آموزان شد و گفت: علاقمندی دانش آموزان به درس ورزش می تواند در حل بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات جسمی و روحی آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
علاقمندی به درس ورزش بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات دانش آموزان را برطرف می کند

مهدی دلاوری در گفت و با خبرنگار پانا استان مرکزی، ورزش را یکی از عوامل شادی و نشاط در مدارس عنوان کرد و افزود: ورزش پایه و اساس سلامتی و نشاط روح است و باعث شادی، نشاط و بالارفتن روحیه دانش آموزان می شود.

وی از مربیان و دبیران تربیت بدنی خواست با همت و تلاش خود و اجرای دقیق برنامه های ورزشی در مدارس ضمن فراهم کردن زمینه فعالیت های جسمانی، شادی و نشاط را در دانش آموزان تقویت نمایند.

سرپرست آموزش وپرورش دلیجان بیان کرد:هرچند سال گذشته در برخی از رشته ها دچار افت و ضعف بودیم اما در مجموع عملکرد ما در بسیاری از حوزه ها، شرکت در مسابقات و کسب عناوین برتر مثبت و قابل قبول بوده است .

دلاوری اضافه کرد: طرح المپیاد ورزشی امسال هم با همکاری دبیران ورزش در مدارس اجرا می شود و امیدواریم بتوانیم دانش آموزان مستعد در رشته های ورزشی را شناسایی و به جامعه ورزشی شهرستان معرفی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار