سرپرست آموزش و پرورش دلیجان:

فعالیت های پرورشی باید مورد توجه معلمان و عوامل آموزشگاه قرار بگیرد

اراک(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش دلیجان بر همکاری و تعامل بیشتر معاونین و مربیان پرورشی با عوامل آموزشگاه و معلمان در جهت برگزاری هر چه بهتر فعالیت های پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های پرورشی باید مورد توجه معلمان و عوامل آموزشگاه قرار بگیرد

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی افزود: معاونین و مربیان پرورشی باید دانش آموزان و فرهنگیان را به حضور در برنامه های مختلف ترغیب و تشویق نمایند.

وی با قدردانی از تلاش های معاونین و مربیان پرورشی در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی افزود: رشد و ارتقاء توانمندی و کمک به غنی سازی استعدادهای دانش آموزان از اهم فعالیت های معاونین و مربیان پرورشی محسوب می شود.

سرپرست آموزش و پرورش دلیجان شرکت دانش آموزان در نماز جمعه طبق برنامه زمان بندی هر آموزشگاه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: یکی از بهترین کارهای اجرایی در مدارس ، اقامه نماز جماعت است که باید دانش آموزان و فرهنگیان در این امر حضور فعال داشته باشند .

دلاوری بر لزوم بکارگیری بیشتر دانش آموزان در فعالیت های مدارس تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه پرورشی فعالیت غیر رسمی دانش آموزان مد نظر است و خلاقیت معاونین و مربیان پرورشی می تواند محتوای برنامه ها را جذاب تر نماید.

وی بیان کرد: در این برنامه ها باید از موازی کاری و اجرای برنامه های تکراری اجتناب کرد تا دانش آموزان از این برنامه ها استقبال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار