امام جمعه اردبیل:

دشمنان ما از عجز و زبونی به تروریسم پناه آورده‌اند

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان ما از عجز و زبونی، از میدان جنگ فرار و به تروریسم پناه آورده‌اند.

کد مطلب: ۸۵۷۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان ما از عجز و زبونی به تروریسم پناه آورده‌اند

آیت الله سیدعاملی در خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز و با بیان اینکه این جنایت ماهیت پلید دشمنان انقلاب را نشان داد افزود: ایستادن در برابر کسانی که می خواهند با کشتن طفل ۴ ساله، ایران عزیز ما را تجزیه کنند، شرف بزرگی برای ملت ماست .

نماینده ولی فقیه در استان , سفر اخیر ریاست جمهوری و نشست سازمان ملل و شورای امنیت را در حد اعلی به نفع ایران و ملت ایران دانست و بیان کرد: در نشست اخیر شورای امنیت به ریاست ترامپ تمام اعضای شورای امنیت حتی انگلیس و فرانسه بر علیه ترامپ و به نفع ایران سخنرانی کردند، این پیروزی بزرگی برای ایران است به همین جهت ترامپ مجبور شد در آن جلسه از ایران به خاطر حضور در سوریه و مبارزه با داعش تشکر کند در حالی که قبلا تهدید کرده بود که این جلسه را بر علیه ایران منعقد خواهد ساخت .

وی همچنین به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: اهالی استان دقت کنند ارز به حد کافی در کشور برای کالاهای اساسی و دارو و قطعات و راه‌ اندازی صنایع موجود است و ملت ما به حرف دشمنان و افسران جنگ روانی دشمن گوش ندهند و از احتکار کالاهای اساسی در خانه ها به جد اجتناب کنند .

عاملی تصریح کرد: برای گذر از بحران محاصره، هم دولت و هم ملت وظیفه دارند که بزرگترین وظیفه ملت، متوجه کسبه و تجار است؛ کسبه و تجار در اجناسی که متوقف بر دلار نیست، قیمت‌ها را بالا نبرند .

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها از واریز ۲۵۰ میلیارد تومان به عنوان اولین بخش از مبلغ اختصاصی توسط بانک ملی به پروژه راه آهن اردبیل به حساب استان خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار