رئیس مرکز استعدادهای درخشان استان یزد: آموزش بدون اخلاقیات برای جامعه تهدید است

یزد (پانا) - اولین نشست شورای دبیران دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم در سال تحصیلی 98-97 در سالن پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز استعدادهای درخشان استان یزد: آموزش بدون اخلاقیات برای جامعه تهدید است

اولین نشست شورای دبیران دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم در سال تحصیلی 98-97 با حضور رئیس مرکز استعدادهای درخشان، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2، معاون آموزش متوسطه ناحیه 2 و هیئت همراه در سالن پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد.

رئیس مرکز استعدادهای درخشان یزد در این نشست از زحمات دبیران و کادر اموزشگاه به دلیل کسب افتخارات دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، هنری و علمی تشکر کرد و اظهار داشت: سنگ بنای آینده کشور، آموزش و پرورش است و کار آموزش و پرورش تعلیم و تربیت می باشد. وی ادامه داد: تعلیم و تربیت صحیح، مغز و دل را با هم پرورش می دهد؛ تربیت فکری فقط مغز و تربیت مبتنی بر ارزش، دل را تحت تاثیر قرار می دهد.

شهناز هاتفی گفت: ارزش، همان اخلاقیات است و آموزش بدون اخلاقیات برای جامعه تهدید و معضل می باشد، بنابراین وظیفه ما در تعلیم و تربیت این است که علاوه بر سواد علمی، سواد اخلاقی و ارزش ها را به دانش آموزان یاد دهیم. وی بر پرورش و تقویت مهارت های زندگی اجتماعی، روحیه نقاد و شکست ناپذیربودن دانش آموزان تاکید کرد.

رئیس مرکز استعدادهای درخشان افزود: علم و آموزش باید جهت دار و برای خدا و خلق خدا باشد در غیر اینصورت مشکل ساز خواهد بود. وی تاکید کرد: همگی باید با همکاری و همت یکدیگر دانش آموزان را بطور صحیح در تمام ابعاد پرورش دهیم تا آینده خوبی برای آنها رقم بخورد.

لازم به ذکر است مدیر دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم، حسین خواجه امینیان، نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال تحصیلی گذشته؛ افتخار آفرینی دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی و نتایج خوب کنکور را مرهون زحمات دبیران و عوامل اجرایی آموزشگاه دانست و از این عزیزان تشکر و نکات لازم و ضروری را بیان نمود.

گفتنی است در این نشست، دبیران دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم از رئیس مرکز سمپاد به خاطر برگزاری کلاس ضمن خدمت فیزیک با حضور مولفین کتاب تشکر کرده و نقطه نظرات و دیدگاههای خود را بیان نمودند و خواستار انتقال پیام و مشکلات آنها به گوش مسئولان مافوق شدند.

در پایان جلسه جهت انتخاب نماینده دبیران، رای گیری بعمل آمد و محمد رضا امینیان بعنوان نماینده دبیران دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار