مدیر آموزش و پرورش ورامین:

سراسر زندگی شهدا درس ایستادگی ، ایمان و ولایت مداری است

مدیر آموزش و پرورش ورامین در آیین گرامی داشت تجلیل از خانواده های معظم شهدا گفت :شهدا سفیران ترویج فرهنگ دینی و انتقال دهنده درس های بزرگ هشت سال دفاع مقدس می باشند.

کد مطلب: ۸۵۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سراسر زندگی شهدا درس ایستادگی ، ایمان و ولایت مداری است

با حضور حجت الاسلام محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، رئیس اداره امور ایثارگران و شاهد اداره کل آموزش و پرورش استان تهران ،امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین ، سرهنگ فرجی رئیس بسیج دانش آموزی ، و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در محل دبیرستان دخترانه فضیلت شاهد منطقه تجلیل به عمل آمد .

محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در این آئین اظهار کرد :اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته در دنیا به کلیه اهداف علمی و فناوری دست یابد به برکت خون شهدا می باشدو برگزاری چنین یادواره هایی را برگرفته از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد.

وی ادامه داد :امنیت امروز جامعه اسلامی ما مدیون زحمات پدران و مادرانی از جمله شهید همت و دیگر شهدامیباشد که با تقدیم جان خود به ما اتحاد ، شجاعت و ایثار را آموخت و وظیفه ما این است که نگذاریم آرمان های آنان به دست فراموشی سپرده شود .

محمدی گفت :خدمت به شهید یعنی زنده نگه داشتن راه ،روش وبینش شهدا وملتی که چنین تفکر داشته باشدشهادت برای او سعادت است .

مدیر آموزش و پرورش ورامین تاکید کرد :وظیفه ما این است که راه شهدا که همان راه انبیاء است را ادامه داده و به وصیت های آنان عمل کنیم .

وی تصریح کرد : سراسر زندگی شهدا درس ایستادگی ، شجاعت ، ایمان و ولایت مداری است.

شایان ذکر است ،در ادامه مراسم بعد از خاطر گویی رزمنده بسیجی شهرستان حسین فداکار، با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدا تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار