رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی  خبرداد:

خدمات رسانی ۳۴ موکب استان در اربعین امسال

بیرجند(پانا) ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی  گفت : ۳۴ موکب از خراسان جنوبی در اربعین امسال به زائران حسینی خدمات ارائه خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی ۳۴ موکب استان در اربعین امسال

موسی جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی در جلسه مشترک کمیته های مشارکتهای مردمی اربعین، رسانه و اطلاع رسانی گفت: امسال موکب های مستقر در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از 28 به 34 موکب افزایش یافته و کمک های مردم خراسان جنوبی به برگزاری هر چه باشکوه تر این حماسه بزرگ بسیار بی نظیر است و باید این حماسه با شکوه به تمام جهان منعکس شود .

وی همچنین با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نیز نتوانسته ذره ای از ارادت و کمک های مردم این استان را به اعتاب مقدسه کم کند بلکه هر سال به این کمک ها افزوده می شود، گفت: امسال تعهد خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات سه میلیارد تومان بوده که تنها در شش ماهه ابتدای سال مردم خراسان جنوبی دو میلیارد تومان کمک کردند و ستاد بازسازی عتبات عالیات توانسته در شش ماه گذشته به 70درصد تعهدات خود عمل کند.

جوینده همچنین پیش بینی کرد امسال زائران اربعین حسینی به دو برابر پارسال افزایش یابند.

علیرضا آینه دار مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی حساسیت خاص و ویژه ای خواهد داشت افزود: بسیاری از معاندین از ماههای گذشته برای کمرنگ جلوه دادن این شکوه و عظمت عزادران حسینی تلاش می کنند و تبلیغات خودشان را آغاز کرده اند.

آینه دار افزود: این موضوع نقش رسانه ها را برای خنثی کردن نقشه شوم بدخواهان پررنگ تر می کند.

وی گفت: صدا وسیمای خراسان جنوبی با تمام توان در خصوص انعکاس مراسم های عزادرای امام حسین(ع) تلاش می کند.

آینه دار همچنین از برخی افراد که در مراسم های عزاداری سرور و سالار شهیدان تنها نقاط ضعف وحاشیه ها را بزرگ می کنند انتقاد کرد و افزود: مراسم برپایی نماز ظهر عاشورا جلوه ای بی نظیر را خلق کرد اما متأسفانه برخی ها به جای پرداختن به این موضوعات بیشتر به حاشیه ها می پردازند.

در پایان این جلسه نیز از کلیپ خدمات اربعین سال گذشته که کاری مشترک از حوزه فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات و صدا وسیمای خراسان جنوبی بود، رونمایی شد.

انتهای پیام/ ط آ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار