بازدید معاون آموزش ابتدای اداره کل از مدارس شهرستان چرداول

ایلام (پانا) - دکتر مهردادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان به همراه رئیس اداره پرورشی وفرهنگی هنری وکارشناس ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان از روند بازگشایی ونحوه اجرای پروژه مهر از مدارس شهرستان بازدید نمودند .

کد مطلب: ۸۵۶۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون آموزش ابتدای اداره کل از مدارس شهرستان چرداول

دکتر مهردادی ابتدا در بازگشای نمادین شهرستان در دبیرستان خدیجه (س) حضور یافت سپس با هیات همراه از دبستان دخترانه "عصمت" سرابله که به صورت هیئت امنایی اداره می شود بازدید کردند و در کلاس پایه اولی ها وپایه ششمی ها حضور پیدا کردند و از نزدیک با دانش آموزان پیرامون حضور در کلاس درس واهمیت روزهای اول سال تحصیلی صحبت کردند. و در جمع معلمین مدرسه حضور پیدا کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان با ابراز خرسندی از حضور معلمین جوان در بدنه آموزش وپرورش ادامه داد : قرار گرفتن نیروهای جوان در کنار نیروهای با سابقه باعث شادابی فضا شده است و این فرصت مغتنمی است که باید از آن بهره برد.

سپس از دبستان پسرانه"معلم دوره اول" سرابله ودبیرستان حضرت مریم (س) والزهرا شباب ودبیرستان متوسطه اول 22بهمن شباب بازدید بعمل آوردند

در پایان جلسه هم اندیشی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان وهیات همراه با معاونین و کارشناسان شهرستان در دفتر مدیرآموزش وپرورش شهرستان برگزار شد. در این جلسه آقای شهبازی کارشناس مسول بازرسی استان هدف از این بازدید را بازدید از بازگشایی ،ارزیابی پروژه مهر وهماهنگی ،هم افزایی ، وحدت رویه و بهبود کیفیت امور اداری آموزشی و پرورشی مدارس بیان کردند.

در ادامه این جلسه ، دکتر مهردادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش و هیئت همراه ،ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده پیرامون این بازدید اظهار داشت : درمدارسی که بازدید شد روابط انسانی بین همکاران بسیار خوب بود و با توجه به این که در آموزش ، کار نظام یافته است و اهداف روشن و قابل اندازه گیری ،این نظم به پرورش هم باید تعمیم داده شود تا تعلیم و تربیت به خوبی شکل گیرد .

در ادمه زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بار دیگر ضمن خوش آمد گویی به حاضران از حضور دکتر مهردادی و هیات همراه تقدیر و تشکر کرد. واظهار امیدواری کرد این سفر باعث خیر و برکت برای آموزش وپرورش شهرستان شود

زمانی، سپس به برنامه ها و گزارش عملکرد اداره آموزش وپرورش شهرستان پرداخت و مسائل و مشکلات آموزش وپرورش را مطرح کردتد و خواستار استمرار بازدید ها شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار