علم و دانش به هر ملتی ارزش واقعی می بخشد

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت: علم و دانش حرف اول را زده و به هر ملتی ارزش واقعی می بخشد.

کد مطلب: ۸۵۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
علم و دانش به هر ملتی ارزش واقعی می بخشد

محمدناصر نیکبخت در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان علاقبندیان اظهار کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که امام حسین(ع) با چه هدفی قیام کرد و دستاوردهای این قیام چه بود.

نیکبخت افزود: آزادی، آزادگی و ظلم‌ستیزی درس بزرگ مکتب عاشورا و امام حسین(ع) و یارانش برای عاشقان این مکتب است که این درس تا قیامت باقی می‌ماند.

وی با بیان این که شرایط جهان و کشور به‌گونه‌ای است که علم و دانش حرف اول را زده و به هر ملتی ارزش واقعی می بخشد، تصریح کرد: دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

استاندار همدان با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش و فعالان دستگاه تعلیم و تربیت استان، خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی در مجموعه آموزش و پرورش استان به اجرا درآمده است.

نیکبخت در بخش دیگر ی از سخنان خود با بیان این که دشمن از هر حیله‌ای برای آسیب زدن به دین، نظام و ایران اسلامی این کشور بزرگ و نام‌آور که در تاریخ دنیا می‌درخشد استفاده می‌کند، افزود: دشمن ایران هر عهدنامه و تعهد بین‌المللی روی میزی که به ضررش باشد را به هم می‌زند و از این‌رو جنگ روانی، اقتصادی و تحریم‌ها را علیه ایران راه انداخته‌اند.

وی گفت: لازم است همه ما همراه و همگام با یکدیگر نظام و دولت را حمایت کنیم تا دشمن از این مسیر نتواند رخنه‌ای در اتحاد ملت ایران ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار