زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهریار به صدا در آمد

شهریار (پانا) – آیین بازگشایی مدارس شهریار با حضورفرماندار ، امام جمعه شهریار وسایر مسئولین شهرستانی در مدرسه شاهد طیبه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهریار به صدا در آمد

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدا ضمن تسلیت ایام محرم، شهادت امام سجاد (ع) و همچنین ضایعه دلخراش اهواز که منجر به شهادت دلاورمردان میهن عزیزمان شد و تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید خطاب به دانش آموزان اظهارکرد: شما دانش آموزان آینده سازان این کشور هستید و امید کشور به شما دانش آموزان است و با تلاش و کوشش و همت است که شما می توانید در عرصه های مختلف زندگی، تحصیلی افتخار آفرینی کنید.

مجید پارسا عوامل موفقیت رادرراستای تلاش دانست و گفت: ما ایرانی ها می توانیم افتخار آفرینی های زیادی را برای کشور اسلامی داشته باشید واگر تلاش ، همت و کوشش ضمیمه هوش سرشار شما شود قطعا می توانیم به توسعه و رشد دست پیدا کنیم و لذا این تلاش همیشگی باید در همه امور همراه ما باشد و شما دانش آموزان باید تلاش را سر لوحه خود قرار دهیم.

فرماندار شهریاربا گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس بیان کرد: این تقارن وجه بسیار خوبی از جهت این که رزمندگان در جبهه ها برای استقلال کشور و احیای اسلام به نبرد ادامه دادند ، دارد و در این سنگر علم و دانش بالاترین عبادت است که ریشه و پایه پیشرفت ها و توسعه هاست.

طاهری با اشاره به 160 هزار دانش آموز در شهرستان شهریار که امروز سال تحصیلی خود را آغاز کردند، بیان کرد: هماهنگی و آماده کردن فضاهای آموزشی کار بسیار سختی است که با توجه به شرایط فعلی که با کمبود های زیادی مواجه هستیم ، لازم است که از مسئولین آموزش و پرورش به پاس زحماتی که طی سه ماه تابستان کشیدند تشکر و قدردانی کنیم.

امام جمعه شهریار نیز در سخنانی حلول ماه مهر و شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت بیان کرد: شما دنش آموزان اگر درس های خود را به خوبی فرا بگیریدو بر وظایف خود جامعه عمل بپوشید روح شهدا از این بابت در آرامش قرار می گیرد چرا که مدرسه مرکز جهاد شماست و باید قدر مدرسه، معلمین خود را بدانید.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار