رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان:

تقارن بازگشایی مدارس و هفته مهر و مهربانی با هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس است

زنجان(پانا)-فیروز مهدی در مراسم زنگ مهر و مقاومت حسینی شهرستان طارم گفت:تقارن بازگشایی مدارس و هفته مهر و مهربانی با هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس ، مفهوم ایثار و شهادت است.

کد مطلب: ۸۵۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تقارن بازگشایی مدارس و هفته مهر و مهربانی با هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس است

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان در مراسم زنگ مهر و مقاومت حسینی شهرستان طارم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خدمت تمامی معلمین، دانش آموزان، مدیران مدارس و مدعوینی که در مراسم حضور داشتند گفت:تقارن بازگشایی مدارس و هفته مهر و مهربانی با هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس ، مفهوم ایثار و شهادت است.

وی افزود: بار دیگر بهار تعلیم و تربیت فرا رسید، سرآغازی که یادآور لبخندهای شاد و دوستی های پردوام، بهار رویش شکوفه های علم و امید در سایه ی بیداری و نگاه به آینه روشن است.

ایشان خاطر نشان کرد: ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با ایام سوگواری ماه محرم شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و هفته دفاع مقدس، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

مهدی تصریح نمود: اکنون که در پرتو توجهات حضرت ولیعصر(عج)، هدایت ها و حمایت های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر وامید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور،راه رشد، تعالی و کمال را می پیماید، مجموعه آموزش و پرروش به عنوان بسترساز این امر خطیر، با خدمت شبانه روزی و استفاده از همه مزیت ها و با همکاری سایر بخش ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: امیدوارم امسال نیز با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله های امید،پیشرفت و سربلندی بر سانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت کوش و دانش آموزان عزیز محقق خواهد شد.

وی در ادامه سخنان ارزشمند خود بیان کرد: اینجانب ابلاغ مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان زنجان و تبریک شروع سال تحصیلی جدید به تمامی اصحاب تعلیم وتربیت به ویژه استاتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانش آموزان پرتلاش شهرستان زرخیز و باطراوت طارم دارم و موفقیت روز افزون همه شما را از خداوند مهربان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار