با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان قم صورت گرفت

طلوع مهر با شروع سال تحصیلی

قم (پانا)- با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان قم مراسم شروع سال تحصیلی آغاز و رایحه دلنواز آموزش بر جان دانش آموزان رنگ مدرسه پیدا کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
طلوع مهر با شروع سال تحصیلی

صبح امروز مدارس استان قم شاهد حضور بیش از 240 هزار دانش آموز بود که اولین روز مدرسه را با صلابت و عشق به دیدار خانه دوم آغاز کردند.

ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی به همراه سایر مسئولین آموزش و پرورش استان به مدارس سرکشی و ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی در شور وصف نشدنی دانش آموزان حضور پیدا کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی با حضور در مدرسه شهیده قضایی ضمن به صدا در آوردن زنگ مدرسه در سخنان کوتاهی اظهار کرد: امروز دانش آموزان موجب غرور و شادمانی ما در رده های علمی و عملی هستند و می توانند به جایگاه های برتری نیز دست یابند.

پورمحمدیان تصریح کرد: امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی که دشمن به صورت همه جانبه حمله کرده و تمامی ارزش ها و آرمان های ما را نشانه رفته مسئولیت دانش آموزان نیز سنگین تر می شود و باید بهتر و منسجم تر به علم آموزی بپردازند.

وی افزود: دانش آموزان می توانند با همدلی، همکاری و همفکری به یکدیگر درس عزت و توانمندی دهند و به اعتلای میهن عزیزمان کمک نمایند.

شایان ذکر است مراسم آغاز سال تحصیلی از روز اول مهر ماه در مدارس استان قم و با صدای زنگ مدرسه آغاز و 240 هزار دانش آموز در مدارس استان مهیای شروع سال تحصیلی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار