استاندار آذربایجان شرقی: تولید محتوا در فضای مجازی باید یکی از اولویت های معلمان باشد

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی گفت: : تولید محتوا در فضای مجازی باید یکی از اولویت های معلمان باشد، دیگر روش های سنتی گذشته پاسخگو نیازهای آموزشی دانش آموزان نیست.

کد مطلب: ۸۵۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: تولید محتوا در فضای مجازی باید یکی از اولویت های معلمان باشد

مجید خدابخش صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس آذربایجان شرقی که در دبیرستان سالار شهیدان ناحیه چهار تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امسال نزدیک 3400 معلم از بدنه آموزش و پرورش استان خارج می شود و نزدیک 1100 نفر نیز وارد بدنه آموزش و پرورش می شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با مدیریت صحیح دستگاه تعلیم و تربیت استان مشکل کمبود نیروی انسانی تاحدود زیادی رفع شده است.
وی ادامه داد: در برخی مناطق استان با وجود اینکه تعداد دانش آموزان به اندازه انگشتان دست نیست، با این همه تمامی این مدارس دارای معلم بوده و از اول مهر دایر می باشد.
استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: بر اساس گزارش ارائه در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، امروز در آذربایجان شرقی هیچ دانش آموز لازم التعلیم بازمانده از تحصیل وجود ندارد و این موضوع جای تقدیر دارد.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت کسب علم و دانش گفت: امروز زندگی بشر با علم و دانش عجین شده و نمی توان لحظه ای از این موضوع غافل شد.
وی معلم را بهترین الگوی تربیتی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: دانش آموزان رفتار و کردار معلمان خود الگو قرار می دهند و حتی نحوه پوشش آنها بر دانش آموزان تأثیرگذار است.
خدابخش در ادامه با اشاره به رشادت های دانش آموزان و معلمان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: وجود 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید معلم بخشی از افتخارات آموزش و پرورش بوده و بیانگر این مهم است که این عزیزان در کنار میادین علم و ورزش به مسائل ارزشی نیز توجه داشته اند.
وی با اشاره به توسعه فضای الکترونیک، استفاده از روش های نوین تدریس از سوی معلمان را ضروری دانست و افزود: تولید محتوا در فضای مجازی باید یکی از اولویت های معلمان باشد، دیگر روش های سنتی گذشته پاسخگو نیازهای آموزشی دانش آموزان نیست.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان به درخشش دانش آموزان آذربایجان شرقی در کنکور سراسری، المپیادها علمی و ورزشی و مسابقات قرآنی اشاره و تصریح کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار