زنگ آغاز سال تحصیلی در فارس نواخته شد

شیراز (پانا) – مدیر کل آموزش و پرورش فارس صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در شیراز گفت: امسال ۸۸ هزار کلاس اولی و ۵۳ هزار نوآموز پیش دبستانی در روز گذشته وارد مدارس شدند و به طور کل امروز نیز ۸۵۰ هزار دانش آموز در بیش از ۱۰۰۰ واحد آموزشی در استان ، سال تحصیلی جدید را آعاز کرده اند.

کد مطلب: ۸۵۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی در فارس نواخته شد

علی عسکر نجفی ضمن تبریک این روز به همه دانش آموزان و خانواده ها ادامه داد: این روز را به ۶۵ هزار نیروی فرهنگی فارس نیز تبریک می گوییم و امیدواریم که سالی پر از علم و دانش را آغاز کنند و یک مهر با شکوه را رقم بزنند.

وی در خصوص ستاد بازگشایی مدارس گفت: این ستاد در قالب پروژه مهر در طول تابستان در کمیته های مختلف محیط های آموزشی را و نیروها و بازسازی ترمیم و مرمت و آماده سازی فضای مدارس را انجام داد تا در شورع سال تحصیلی دانش آموزان در یک محیط آرام و با نشاط به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه امسال نخستین سال استقرار پایه دوازدهم در شاخه نظری و فنی و حرفه ای است گفت: پیش بینی کمبود نیرو داشتیم اما با همکاری کمیته ساماندهی ادارات و اداره کل توانسیتم معلمان را طوری ساماندهی کنیم که در همه کلاسها در ابتدای سال معلم داشته باشند.

وی افزود: در زمینه سرویس مدارس امسال کار دیرتر شروع شد اما امیدواریم تا هفته نخست اول مهر بحث ساماندهی سرویس را داشته باشیم و ثبت نام ها انجام شده و کارهای الکترونیک در سامانه ها در حال انجام است.

زنگ آغاز سال تحصیلی سال 97-98 در مدرسه نمونه دولتی الگونه ناحیه 3 شیراز و توسط فرزند خلبان شهید سرهنگ عفیفی پور با حضور مسوولان استانی نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار