پیشنهاد افزایش 50 درصدی قیمت نان در همدان

همدان (پانا) - چندی است صحبت بر سر افزایش قیمت نان بالا گرفته و اتحادیه نانوایان شهرستان همدان خواستار افزایش 50 درصدی قیمت نان شده و این امر را تنها راهکار افزایش کیفیت نان دانسته است.

کد مطلب: ۸۵۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد افزایش 50 درصدی قیمت نان در همدان

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان همدان در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای حل مشکلات نانوایی‌های همدان حداقل باید 50 درصد قیمت نان افزایش یابد.

ابوذر گل‌محمدی با اشاره به اینکه نظر مسؤولان کمتر از این میزان است، افزود: راهکار اصلی برطرف کردن مشکلات همیشگی نان، واقعی کردن قیمت آن است تا مردم بتوانند نان با کیفیت را مصرف کنند، افزایش 20 تا 30 تومانی نان نمی‌تواند مشکلی را برطرف کند و همچنان کیفیت نان معضلی غیر قابل حل باقی می‌ماند.

* تعالی: درخواست بی‌شمار برای راه‌اندازی نانوایی

فرماندار شهرستان همدان نیز اظهار کرد: قیمت‌گذاری برای نان با سایر کالاها و مایحتاج مردم متفاوت است، این محصول یک کالای ضروری در سبد خانوار است و هر تصمیم ناپخته در این خصوص می‌تواند بازتاب‌ منفی اجتماعی داشته باشد.

علی تعالی با بیان اینکه تغییراتی در نرخ نان باید داده شود مقرر شده تا زمان تعیین قیمت جدید آرد برای اعلام قیمت نهایی نان منتظر بمانیم تا در دو مرحله افزایش قیمت نان انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه برخی از نانوان‌هایی که آرد یارانه‌ای می‌گیرند نسبت به قیمت پایین نان معترض هستند، خاطرنشان کرد: نانوایی‌های آزادپز در حوزه قیمت نان و کیفیت آن مشکلی ندارند و هم اکنون درخواست‌های بی‌شماری برای احداث نانوایی وجود دارد.

تعالی گفت: یکی از سؤالات ما این است که اگر نانوایی توجیه اقتصادی ندارد، تعدد درخواست احداث این نوع واحد صنفی را چگونه می‌توان تشریح کرد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار