مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

مدارس میبایست بر مبنای فلسفه تعیلم و تربیت اسلامی اداره شود

شهرری (پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  گفت: در حال حاضر دانش آموزان بسیاری از اطلاعات خود را از فضای مجازی به دست می آوردند و باید مدیریت شوند.

کد مطلب: ۸۵۵۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس  میبایست بر مبنای فلسفه تعیلم و تربیت اسلامی اداره شود

بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهارکرد: کتب درسی هر سال بر مبنای آخرین یافته های بشری در حال تغییر و دگرگونی میباشدو این اصل موجب ایجاد تغییرات متداول در کتب درسی در نظام آموزشی کشور است.
وی در ادامه افزود: بچه ها امروزه اطلاعات خود را فقط از مدرسه نمی گیرند بلکه حجم انبوهی از اطلاعات خوب یا بد را از فضای مجازی به دست می آورند و والدین باید خود را بر مبنای نباز های فرزندانشان تغییر دهند.
نصیری تصریح کرد: امروز مدارس به تنهایی قادر به برطرف کردن این نیاز ها نیست و باید همه سازمان ها و نهادهای فرهنگی ، تربیتی ، رسانه ها ، خانواده ها و محله ها نیز به کمک آموزش و پرورش بیایند.
رئس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه تاکید کرد: در شهرری تمام ارگان ها و سازمان ها تمام دغدغه شان تعلیم و تربیت دانش آموزان و میزان رضایت مندی مردم از آموزش و پرورش نشان دهنده میزان موفقیت است.
نصیری یادآوری کرد: در نظام آموزشی ارزشمند و پایدار باید مدارس بر مبنای فلسفه تعیلم و تربیت اسلامی اداره شود و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدرسه کانون تربیتی و اجتماعی محله است.
وی اذعان داشت: مسئولین آموزش و پرورش باید تلاش کنند که به جای تاکید بر روی محفوظات واژها فرزندان را با مسائل فرهنگی و تربیتی آگاه کنند.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار