رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری:

عاشورا نماد استکبارستیزی است

شهرری(پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: بردباری و صبوری در برابر مشکلات و ناملایمات بزرگترین درس از مکتب عاشورایی است.

کد مطلب: ۸۵۵۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عاشورا نماد استکبارستیزی است

حجت الاسلام علی کنگرلو اظهار کرد: امام حسین (ع) در مسیر کربلا می فرمایند،« رضای الهی در رضایت ما اهل بیت(ع) است، پس باید در مقابل امتحانات و بلایای الهی صبوری کنیم» که این کلام درس های تاثیرگذاری را به همراه دارد.
وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب و مکتب قرآن و اسلام جنگ اقتصادی و رسانه ای را علیه کشورمان راه انداخته اند با پیام عاشورایی صبر و بردباری می توان در برابر توطئه ها ایستادگی کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تصریح کرد: در این دوره با احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین می توان در برابر آسیب های اجتماعی و معضلات در این حوزه ایستادگی کرد.
وی یادآور شد: فرهنگ عاشورایی درس ها و پیام های مهمی را به همراه دارد که بکارگیری آنها، موفقیت های بسیاری را به همراه دارد.
حجت الاسلام کنگرلو عنوان کرد: رعایت ادب و بزرگواری، ظلم ستیزی، شجاعت و حفظ ارزش های دینی از بزرگترین درس های مکتب عاشورایی واستکبار ستیزی و مقابله با فساد و ظلم نیز از پیام های عاشورا است که عمل به آن سبب پیشرفت و توسعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار