ویژه برنامه تاسوعا و عاشورا از رادیو تهران

«شمیم کربلا» در رادیو تهران می پیچد

تهران (پانا) - ویژه برنامه تاسوعا و عاشورا شبکه رادیویی تهران را با عنوان «شمیم کربلا » از امامزاده صالح (ع) بشنوید.

کد مطلب: ۸۵۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
«شمیم کربلا» در رادیو تهران می پیچد

میثم کطائیان تهیه کننده ویژه برنامه تاسوعا و عاشورا گفت: شمیم کربلا کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که ویژه تاسوعا و عاشورا تدارک دیده شده است. این برنامه در این روزها از ساعت 9 تا 13 و 30 دقیقه روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

واحد سیار شبکه رادیویی تهران در این روزها مستقر در امامزاده صالح (ع) است و به صورت زنده گزارش ها تقدیم مخاطبان می شود، همچنین ارتباط زنده با کربلای معلی، مشهد مقدس، قم، کرمانشاه، زنجان خواهیم داشت.

وی یادآور شد: مهمان حضور برنامه رسول نجفیان، خواننده آیینی کشورمان در این ویژه برنامه، اجرای زنده خواهند داشت. حجت الاسلام علی معتمدی و حجت الاسلام بهاری از کارشناسان مذهبی برنامه درباره شرایط اجتماعی زمان امام حسین (ع) و این که به چه دلیل کوفیان این ستم را بر امام روا داشتند، صحبت می کنند.

کطائیان با اشاره به بخش هایی از این برنامه افزود: آیتم های متنوعی ویژه این برنامه تدارک دیده شده است، آیتم "پیرغلامان" که در لرستان تهیه شده است و مراسم و مناسک های مذهبی در شهرهای مختلف از جمله بوشهر را شامل می شود. در بخش دیگری از این آیتم، قیام امام حسین (ع) از منظر کشور های مختلف بررسی خواهد شد.

علاوه بر این؛ قیام امام حسین (ع) از منظر علامه جعفری و ادیان های مختلف از نظر صاحب نظران بحث و بررسی می شود.

رضا خضرائی و سعیده هاشمی گوینده، مهدی اسماعیلی گزارشگر، الهام حاجی نژاد، سپیده آقاجانی و سمانه گلک آیتم ساز، محمدرضا پاکزادیان هماهنگی، یاسر کطائیان ارتباطات با این برنامه همکاری دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار