بازخوانی اثر عاشورایی در «کتاب شب» رادیو تهران

تهران (پانا) - کتاب «هفت شهر عشق» اثر استاد مهدی خدامیان آرانی، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی برای علاقه مندان آثار عاشورایی بازخوانی می شود.

کد مطلب: ۸۵۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازخوانی اثر عاشورایی در «کتاب شب» رادیو تهران

کتاب «هفت شهر عشق» را انتشارات وثوق تا به حال چندین بار تجدید چاپ کرده، نگاهی نو و روایتی جذاب از حماسه عاشورا دارد و نویسنده آن، نفر اول مسابقه جهانی کتاب بیروت در سال 2009 میلادی شده است.

دکتر خدامیان آرانی برای نوشتن این اثر، از 138 کتاب عربی استفاده کرده و در واقع، رمان گونه ای دینی همراه با روایتی نو از این واقعه بزرگ تاریخی، ارائه داده است. در این کتاب، همراه با کاروان امام حسین (ع) از مدینه به سوی مکه حرکت می کنیم و بعد از آن، با حوادث مسیر مکه تا کربلا و حماسه عاشورا از نزدیک آشنا می شویم.

شنوندگان برنامه کتاب شب، می توانند این اثر را در شش قسمت نیم ساعته، با تهیه کنندگی رضا قربانی از امشب تا 29 شهریور (همزمان با پنجم تا دهم محرم) روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

برنامه کتاب شب، به سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می شود و راوی ثابت آن بهروز رضوی است که یک هفته ی آن به بازخوانی آثار برتر ادبیات خارجی و یک هفته نیز به آثار ایرانی اختصاص دارد.

سایت رادیو تهران در قسمت کتاب گویا، کلیه آثار خوانده شده در این برنامه را برای بازشنوایی مجدد در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار