فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر :

رمز عبور از مشکلات توجه به فرهنگ دفاع مقدس وسرمشق قرار دادن الگوی مدیریت جهادی است

اسلامشهر ( پانا) - فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت :امروز درجامعه فارغ از نگاه‌های سیاسی نیاز به وحدت و همبستگی داریم و اولویت ما باید نگاه به دشمنان بیرونی باشدو با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس مدیریت جهادی را سرمشق قرار دهیم .

کد مطلب: ۸۵۵۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رمز عبور از مشکلات  توجه به فرهنگ دفاع مقدس وسرمشق قرار دادن الگوی مدیریت جهادی است

سرهنگ مجید امیرعبدالهیان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس بدون در نظر گرفتن جنبه‌های نظامی و سیاسی پس از سال‌ها به یک فرهنگ تبدیل شده، که ریشه در دین، مذهب ، قیام امام حسین(ع) و عاشورا دارد.

وی در ادامه افزود: پیروزی مابر دشمن تا دندان مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل فرهنگ عاشورایی بود که از جبهه‌ها تا خانه و مساجد روح و فرهنگ شهادت را متجلی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر راهکار عبور از مشکلات را استفاده از فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دوران دفاع مقدس یک دوره تأثیرگذار از جمهوری اسلامی ایران است که توانستیم با تمام توان روی پا ایستاده و فرهنگ و تفکر ناب دفاع مقدس و شیعه در منطقه فراگیر شد.

امیرعبدالهیان تصریح کرد: امروز درجامعه فارغ از نگاه‌های سیاسی نیاز به وحدت و همبستگی داریم و اولویت ما باید نگاه به دشمنان بیرونی باشدو با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس مدیریت جهادی را سرمشق قرار دهیم و در سایه وحدت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)تااز این گردنه پر پیچ وخم نیز عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر در هفته دفاع مقدس اشاره و اذعان کرد: با هدف اعتلای فرهنگ دفاع مقدس ،ایجاد همدلی و وحدت و کمک به دولت با کمک بسیجیان و سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی قریب به 300 عنوان برنامه محوری در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر گفت: دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، اجرای برنامه آبروی محله، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در شهر چهاردانگه، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بخشی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر است.

امیرعبدالهیان خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی، مشاوره‌ای و جهادی به نیازمندان و نیز عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در هفت منطقه شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس است.

شایان ذکر است ، در این جلسه از خبرنگاران شهرستان اسلامشهر به جهت پوشش اخبار فعالیتهای سپاه سید الشهدا (ع) تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار