در گفت‌و‌گو با پانا

نامجو مطلق: اشتباه روزبه چشمی برنامه‌های استقلال در لیگ قهرمانان را ناکام گذاشت

تیمی که باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود نباید در دقیقه ۹۰ بسته شود

مجید نامجومطلق تأکید کرد که اشتباه روزبه چشمی شیرازه استقلال را در دیدار برابر السد قطر به هم ریخت و یکی از از عوامل اصلی نرسیدن این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

کد مطلب: ۸۵۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نامجو مطلق: اشتباه روزبه چشمی برنامه‌های استقلال در لیگ قهرمانان را ناکام گذاشت

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با پانا درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: دوشنبه شب تلخی برای استقلال رقم خورد. تیم خیلی خوب بازی کرد و انگیزه به قدری بین بازیکنان زیاد بود که آنها می‌توانستند به گل سوم هم برسند اما متأسفانه اشتباه بچه‌گانه چشمی همه برنامه‌ها را به هم ریخت و باعث شد این تیم در صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند.

وی ادامه داد: البته استقلال از همان ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. تیمی که باید در بازی‌های حساس و سختی مانند لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود نباید در دقیقه ۹۰ بسته شود. استقلال باید دو سه ماه زودتر بسته می‌شد. وقتی تیم این همه هوادار دارد بد است که دقیقه نودی بسته شود و یکسری از بازیکنان مهمش هم از جمع‌شان جدا شود. برعکس استقلال، تیم‌های دیگر یارگیری خوبی داشتند. با تمام این اوصاف، استقلال تمام تلاشش را در لیگ قهرمانان آسیا به کار گرفت اما برای دیدن دوباره فینال این رقابت‌ها راه زیادی داریم.

نامجو مطلق در پاسخ به اینکه اخراج چشمی بر روند بازی چقدر تأثیرگذار بوده است، عنوان کرد: به نظرم چشمی با خطایی که مرتکب شد، شیرازه استقلال را به هم ریخت. او باعث شد استقلال 10 نفره، بازی را به السد بدهد، در صورتی که استقلال روند خوبی را داشت و با نظم و انضباط بازی کرد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: از اتفاقی که در بازی استقلال افتاد خیلی ناراحت شدم. متأسفانه در بازی رفت شفر اشتباهات زیادی انجام داد و تعویض‌های اشتباهی داشت اما در این بازی خوب کار کرد اما زمان از دست رفته بود. ضمن اینکه به نظرم اشتباه چشمی توجیه ندارد.

نامجومطلق در پایان گفت: استقلال در دیدار برگشت مقابل السد هر آنچهدر توان داشت در میدان به نمایش گذاشت اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که السد تیمی قوی بود. ‌استقلال برای برد به این بازی آمده بود و السد سعی کرد تا بازی را اداره کند. اما در رسیدن به هدف موفق نبودند. فکر می کنم شانس در این بازی استقلال را یاری نکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار