اولین جلسه هم اندیشی طرح نماد در شهرستان ایلام

ایلام (پانا) - اولین جلسه هم اندیشی طرح نماد با هدف پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی، توانمند سازی دانش آموزان ، اولیا و مربیان و مدیران با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان و مدیر و معاونان شهرستان ایلام 25شهریور ماه جاری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هم اندیشی طرح نماد در شهرستان ایلام

ملیحه اسلامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: هدف کلی این طرح، توانمند‌سازی دانش‌آموزان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از طریق مداخله به موقع و موثر با توجه به پیشگیری رشد مدار است.

وی تصریح کرد: آموزش وپرورش به عنوان محور اجرایی این طرح در نظر گرفته شده است و در طرح نماد ارگان‌ها و نهاد‌های دیگری همکاری می‌کنند و هدف همه‌ی این نهادها، توجه سازمان یافته به سرنوشت کودکان و نوجوانان میهن اسلامی است.

ایشان اظهار نمود: برنامه نماد به دلیل ظرفیت ائتلافی و چند سازی می تواند از جمله برنامه های اثر بخش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشد.

فارس شریفی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام در ابتدای این جلسه گفت: قریب 160واحد آموزشی شهری با جمعیتی بیش از 20هزار دانش آموز فرایند اجرایی طرح نماد را در شهر ایلام پوشش می دهند.

وی اظهار نمود: برنامه ریزی مدون توسط مدیر و عوامل مدرسه به عنوان تیم پروژه در واحد آموزشی بستر ساز اجرای برنامه های نماد به صورت کیفی خواهد بود.

ایشان عنوان کرد: لازم است برای تداوم برنامه و تقویت آن از صفر تا صد برنامه های انجام شده طرح نماد گزارش و مستند تهیه کرد و مستند کردن برنامه ها کیفیت کار را دو چندان می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار