گردشگری می‌تواند راهگشای اقتصاد اردستان باشد

اردستان، اصفهان (پانا) - فرماندار اردستان گفت: توجه به ظرفیت‌های گردشگری داخلی راهگشای بسیاری از مشکلات و تنگناهای اقتصادی موجود در این شهرستان است.

کد مطلب: ۸۵۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
گردشگری می‌تواند راهگشای اقتصاد اردستان باشد

حمیدرضا تاملی در جمع خبرنگاران، صنعت گردشگری را در دسترس‌ترین راهبرد پیشرفت اردستان دانست و اظهارکرد: تغییر و توسعه در بخش گردشگری مبتنی بر رویکرد اقتصاد مقاومتی بوده و می‌تواند تامین کننده بخش زیادی از کاستی‌های بخش تولید، اشتغال و برخی دیگر از مسائل اقتصادی جامعه باشد.
وی افزود: مهمترین راهبرد اولویت‌دار تعریف شده برای توسعه اردستان نیز گردشگری است و در این راستا ستاد توسعه و خدمات سفر و طرح جامع گردشگری این شهرستان تدوین خواهد شد.
فرماندار اردستان تاکید کرد: اقدام‌هایی که در این راستا انجامشان ضروری است، باید هدف‌گذاری و سیاست‌های دستگاه‌های ذیربط نیز در یک مسیر هدایت شوند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس سند آمایش سرزمینی اردستان جهت توسعه نقاط مختلف این شهرستان بر اساس ظرفیت‌های موجود آنها تهیه و تدوین خواهد شد.
تاملی تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش تر از سوی استانداری اصفهان در زمینه گردشگری اردستان مطالعاتی انجام شده، کمیته ویژه‌ای برای بررسی فرصت‌ها، تهدیدها و برجسته سازی ظرفیت‌های حوزه گردشگری این شهرستان شکل خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار