معاون فرماندار اردستان:

کارخانه فاستونی اردستان به زودی راه‌اندازی می‌شود

اردستان، اصفهان (پانا) - معاون فرماندار اردستان گفت: کارخانه فاستونی اردستان حدود شش سال است که بنا بر دلایلی تعطیل شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است گره‌های موجود برطرف و به زودی به چرخه تولید باز خواهد گشت.

کد مطلب: ۸۵۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کارخانه فاستونی اردستان به زودی راه‌اندازی می‌شود

محمد تقی کیانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: دولت در موضوع پرداخت تسهیلات و منابع اعتبارات خوبی را در نظر گرفته است.

وی افزود: هفته‌ای یکبار کمیته فنی اشتغال تشکیل شده و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حضور داشته و به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

معاون فرماندار اردستان گفت: در بخش توسعه روستایی اعتبار خوبی دیده شده و موضوع فراگیر اعتبارات آن جاری بوده و می‌توانیم در این زمینه اشتغال های خوبی را ایجاد کرده و تسهیلات خوبی را به سرملیه گذارها واگذار کنیم.

کیانی با بیان اینکه دستورالعمل سایت بهین‌یاب ابلاغ شده است تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت برای سرمایه و توسعه در گردش استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تفاهم‌نامه برای مناطق محروم به قوت خود پابرجا بوده و موضوع مشاغل خانگی در مرحله اول یک میلیارد ریال به شهرستان اردستان اختصاص داده شده، لذا در زمینه اشتغال آن موضوعی که بیشتر مد نظر ما بوده حفظ اشتغال موجود شهرستان اردستان است.

معاون فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: کارخانه فاستونی اردستان حدود شش سال است که بنا بر دلایلی تعطیل شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته گره‌های موجود برطرف شده و به زودی به چرخه تولید باز خواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار