رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تاکید کرد:

ضرورت همکاری اولیادرنظارت بیشتر برواحدهای آموزشی

پاکدشت(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست مدیران مدارس ابتدایی گفت: حضور روزانه و مستمر انجمن اولیا و مربیان در مدارس مقطع ابتدایی جهت اطلاع از اوضاع داخلی مدارس و روند عملکرد مدیریت ضروری است.

کد مطلب: ۸۵۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همکاری اولیادرنظارت بیشتر برواحدهای آموزشی

محمد سیلسپور در جمع مدیران مدارس ابتدایی ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام اظهار کرد: پرورش خلاقیت، نوآوری و تقویت روحیه پرسشگری، آموزش خانواده ها، ارتباط مستقیم و روزانه انجمن اولیا ومربیان با مشکلات دانش آموزان و مدارس، تعمیرات بنای ساختمان ها از جمله رنگ آمیزی و آسفالتو اجرای طرح های مختلف مانند طرح جابر، شهاب و تدبیر باید در اولویت فعالیت مدیران مدارس قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: فضای مدرسه خصوصا در مقطع ابتدایی باید مفرح و نشاط انگیز باشد. عملکرد کاربردی تر دانش اموزان نسبت به تکلیف نوشتن و صرفا فعالیت ذهنی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است وشناسایی استعداد دانش آموزان و پرورش ان در قالب طرح شهاب مانند سال های گذشته و چه بسا پربار تر و غنی تر باید پیگیری و اجرا شودواگر تکرار پایه یا مردودی برای دانش اموزی ضرورت د اشت آموزگار ملزم به اجرای آن می باشد.

سیلسپور تصریح کرد: ارتباط نزدیک مدیران مدارس با دهیاران جهت حل و فصل مشکلات جاری مدارس باید در اولویت قرار گیردو حضور اولیا دانش آموزان در فرایند تسهیل مشکلات مدارس راهگشاست و در این زمینه باید تمام آنچه در مدرسه می گذرد مانند یک اتاقک شیشه ای و بلورین به طور شفاف در معرض دید انجمن اولیا و مربیان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار