توزیع369 سبدغذایی میان مردم توفان زده سیستان

زاهدان(پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:توزیع سبد غذایی میان هزار و 661 نفر از مردم توفان زده منطقه سیستان در شمال استان انجام شد.

کد مطلب: ۸۵۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع369 سبدغذایی میان مردم توفان زده سیستان

رسول راشکی اظهار کرد: سبدهای غذایی ذکر شده میان مردم هشت روستای توفان زده سیستان توزیع شد.
وی بیان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از 22 شهریور تا دیروز/جمعه/ در شمال این استان در آماده باش کامل بودند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 24 امدادگر با 2 دستگاه خودرو در این مدت به خدمات رسانی به مردم پرداختند.
به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با گرد و غبار میزان غلظت ذرات معلق در هوای سیستان را روز /جمعه /به 14 برابر حد مجاز رساند.
مصدق گودرزی فر حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا را 150 میکروگرم بر مترمکعب عنوان کرد و گفت: غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان در این مدت 683هزار و 970 میکروگرم بر مترمکعب یعنی 14 برابر حد مجاز گزارش شد.
وی افزود: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در این مدت با سرعت 86 کیلومتر بر ساعت علاوه بر کاهش کیفیت هوا، میزان دید افقی را در زهک به 800 متر و در زابل به هزار متر کاهش داد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نقاط مستعد توفان تا عصر امروز در شهرهای شمالی این استان تداوم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار