11 آتش سوزی مراتع طی یک روز در همدان

همدان (پانا) - سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از وقوع 11 آتش سوزی مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
11 آتش سوزی مراتع طی یک روز در همدان

محمدرضا بیاناتی بیان کرد: 14 عملیات مهار آتش و 12 عملیات امداد و نجات در چهارشنبه گذشته انجام شده است.

وی گفت: روز بیست و یکم شهریورماه شهروندان همدانی 584 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 26 مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه 51 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و 110 تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه 396 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی افزود: عملیات انجام شده در این مدت 14 مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در جاده ملایر، حریق خودرو در کوی شهید مدنی، تصادف و نشت سوخت در جاده فقیره و 11 مورد آتش‌سوزی مراتع و پوشش گیاهی در اعتمادیه، متخصصین، بلوار ارم، کوی الوند، کوی شهید مدنی، بلوار بعثت، عمار 2 مورد، دانشگاه بوعلی، جاده تهران و منطقه باستانی هگمتانه بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین 12 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جانبازان، 2 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت و بلوار شهید احمدی روشن، 5 مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در پردیس، میدان جهاد، خیابان شریعتی و شهرک شهید مدرس، نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان فردوسی، عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در خیابان شهید زمانی و 2 مورد مهار حیوانات در خیابان شریعتی و 18 متری قهرمان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد 10 نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار