طرح‌های تدبیر و تعالی، نقطه کانونی برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین هستند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح های تدبیر در دوره ابتدایی و تعالی در دوره متوسطه، نقطه کانونی برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین هستند.

کد مطلب: ۸۵۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های تدبیر و تعالی، نقطه کانونی برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین هستند

محمد پورداود در مراسم استقبال از بازگشایی مدارس که توسط شهرداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد و همواره دستگاه‌هایی کمک حال آموزش و پرورش بوده اند.

پورداود تصریح کرد: بازگشایی مدارس یکی از برنامه‌های مهمی است که با شور و نشاط آغاز شده تا دانش‌آموزان بتوانند با فراغ بال در مدارس حضور یابند.

وی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با ایام محرم، گفت: امسال همکاران فرهنگی ما و دانش آموزان عزیز با شور حسینی به استقبال بهار تعلیم و تربیت می روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که مدرسه اولویت سند تحول بنیادین است، خاطرنشان کرد: طرح های تدبیر در دوره ابتدایی و تعالی در دوره متوسطه، نقطه کانونی برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین هستند.

پورداود با اشاره به تشکیل شورای دانش‌آموزی در مدارس، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم شورای مدارس یک شهردار مدرسه انتخاب کنند و به صورت فصلی با شهردار یا شهرداران مناطق جلسه داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم از برچسب سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار