برگزار شد؛

رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان «شیفت ایثار» بسیج کارگری در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) -صبح امروز و همزمان با سراسر کشور؛ رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان «شیفت ایثار» بسیج کارگری با هدف خدمت بی منت به مردم در آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان «شیفت ایثار» بسیج کارگری در آذربایجان شرقی

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه آغاز به کار این رزمایش در شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز، قطع امید از دشمنان را اصلی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بر این اساس امروز نیز بدون وجود ذره ای وابستگی می توانیم در تمامی زمینه ها خودکفا باشیم.

سردار اصغر عباسقلی زاده ادامه داد: طبق اعترافات دانشمندان و تاریخ نگاران شرق و غرب، بیش از دو میلیون جلد کتاب از کتابخانه های کشورهای اسلامی در گذشته توسط غربی ها غارت شده و همین آموزه های اسلامی مبنای پیشرفت آنها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه علم بطور کامل در دست مسلمانان بود اما کشورهای غربی از آن بهره گرفته اند، افزود: این موضوع بزرگترین درس عبرت و در عین حال بزرگترین هشدار برای ما مسلمانان است، تا در تمامی عرصه ها روی پای خود بایستیم و مطمئن باشیم خواهیم توانست عزت و امنیت خود را حفظ نماییم و در نهایت زمینه های ظهور فراهم خواهد شد.

استکبار جهانی از قدرت گرفتن اسلام خوف دارد

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه آمریکا برای رسیدن به کدخدایی دنیا بناچار باید اسلام را شکست دهد، ادامه داد: استکبار جهانی از قدرت گرفتن اسلام خوف دارد و بعبارت دیگر دشمن اصلی آمریکا ما نیستیم بلکه اسلام می باشد و بخوبی به قدرت بی نظیر آن واقف بوده و در پی نابودی اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: در این راستا 40 سال است با تمام توان می کوشد انقلاب اسلامی را نابود کند اما به یاری خدا نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

تحریم ها عامل پیشرفت کشور خواهند شد

سردار عباسقلی زاده با تاکید براینکه تحریم ها عامل پیشرفت کشور خواهند شد، گفت: طبق آمارهای ارائه شده نزدیک 95 درصد داروی مصرفی کشور در داخل تولید می شود در حالی که پیش از انقلاب کمتر از 10 درصد بود و به برکت انقلاب، رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و وجود خدمتگزاران صدیق و متعهد توانستیم ضمن حفظ اقتدار و عزت خود در تمامی عرصه ها پیشرفت کنیم.

ایران امروز درگیر جنگ اقتصادی است

وی با بیان اینکه ایران امروز درگیر جنگ اقتصادی است، افزود: هرکسی در هر بخشی بتواند نیارمندی جامعه را برطرف و نقش آفرینی نماید، همچون دروان دفاع مقدس جهاد کرده است و قطعا با تکیه به اسلحه علم، تخصص و تعهد دشمنان را زمین گیر خواهیم کرد.

اجرای رزمایش در 22 پایگاه استان

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی نیز در این ارتباط اظهار کرد: رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی و شیفت ایثار بسیج کارگری همزمان با سراسر کشور در 22 پایگاه آذربایجان شرقی در حال اجراست و بیش از یک هزار و 800 نفر از بسیجیان استان بصورت داوطلبانه در این رزمایش شرکت دارند.

سرگرد محمدجواد عقلمندی در ادامه در تشریح اهداف اجرای رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی و شیفت ایثار بسیج کارگری گفت: خدمت رسانی به مردم و تزریق روحیه ایثار در بین آحاد جامعه از جمله اهداف اجرای این رزمایش می باشد.

وی ادامه داد: زمانی که امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند، برخی گمان می کردند بسیج نیروی موقتی است که برای شرکت در دفاع مقدس تشکیل شده و ماموریت آن بعد از پایان جنگ تحمیلی به پایان خواهد رسید، در حالی که بسیج فرهنگی است و روز به روز شاهد درخشش آن در عرصه های مختلف می باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری تصریح کرد: امروز هم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم، بسیج همچنان با حضور فعال و داوطلبانه خود در حال نقش آفرینی است.


مدیر حراست و فرمانده پایگاه پتروشیمی تبریز در ادامه این بازدید گفت:
۹۰ درصد از کادر ۲۵۰۰ نری پتروشیمی عضو بسیج می باشند.
وی افزود:برای نشان دادن عدم وابستگی در تعمیرات اساسی پتروشیمی، تعمیرات GTG و واحدهای پلیمری فقط با همت کارشناسان داخلیو گروه اندیشه ورزی بسیج انجام شد.
یوسف صمدی خاطر نشان گرد: در این اقدام علاوه بر تعمیرات که بدون هیچ هزینه ای انجام شد میزان ضایعات و دم جارو هم که قبلا خیلی زیاد بود نزدیک صفر شد.





ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار