جهانگیری: سختی‌ها در آینده نه چندان دور تمام خواهد شد

ملت ایران با تمسک به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از آزمون مهم تحریم ها و شرایط اقتصادی نیزسربلند بیرون خواهند آمد

اسلامشهر ( پانا ) - معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر گفت:آمریکایی ها با نهایت بی‌اعتباری به همه مقررات بین‌المللی پشت پا زدند و خواستند فشارها را بر ملت ایران زیاد کنند ، لیکن ملت ایران با تمسک به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از این آزمون مهم نیزسربلند بیرون خواهند آمد.

کد مطلب: ۸۵۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: سختی‌ها در آینده نه چندان دور تمام خواهد شد

اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح ورزشگاه ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: یکی از امتیازات و افتخارات ملت ایران این میباشد که پیرو مکتب امام حسین (ع) هستیم و در همه دوران‌های سخت از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با اتکا به راه و روش حضرت اباعبدالله (ع) همه سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام و همچنین اعمال تحریم‌های مختلف طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران از سوی آمریکا افزود: آمریکایی‌ها از همه روش‌های خود برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می‌کنندواخیرا هم با نهایت بی‌اعتباری به همه مقررات بین‌المللی پشت پا زدند و وارد دوره‌ای جدید شدند که فشارها را بر ملت ایران زیاد کنند و لیکن ملت ایران با تمسک به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از این آزمون مهم نیزسربلند بیرون خواهند آمد.

جهانگیری تاکید کرد: بر اساس درک خودم از شرایط پیش رو وبا وجود همه سختی که امروز با آن روبه‌رو هستیم ،می‌دانم که این سختی‌ها در آینده نه چندان دور تمام میشود و سربلندی ملت ایران یک بار دیگر در تمام جهان بر سر زبان‌ها خواهد افتاد.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش ورزش را در راس نیازهای جوانان دانست وخاطرنشان کرد: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان به همراه تیم خوبی که دراین وزارت دارند، برنامه‌ها و اقدامات خوبی برای توجه به نیازهای جوانان انجام داده که در جریان سفرهای استانی شاهد افتتاح یک پروژه ورزشی بودم.

وی گفت:استان تهران و شهرستان‌های این استان از نظر خدمات رفاهی و عمومی نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مناسبی ندارندو متاسفانه شهرستان‌های استان تهران به عنوان بدترین نقاط کشور از نظر فضای آموزشی و همچنین امکانات درمانی معرفی می‌شوند.

جهانگیری بیان کرد : برای وضعیت حمل و نقل ساکنان شهرستان‌های تهران نیز باید اقدامات شایسته‌ای انجام داد، زیراروزانه هزاران اتوبوس و خودرو باید بین تهران و شهرستان‌ها حرکت کنند تا مردم این شهرستان‌ها را جابجا کنندو در این راستابرای اسلامشهر، مترو و راه آهن یش‌بینی شده و این برنامه‌ها باید جدی‌تر پیگیری شود.

/ خبرنگار :ساسان حق شناس/

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار