وزیر ورزش و جوانان در اسلامشهر:

احداث اماکن ورزشی جدیدمی‌تواند زمینه ساز پیشرفت جامعه وسلامتی جسم و روح مردم را فراهم کند

اسلامشهر (پانا) - ورزشگاه هفت هزارنفری شهدای اسلامشهر، بعد از ظهرامروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ومحمد حسین مقیمی، استاندار تهران افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث اماکن ورزشی جدیدمی‌تواند زمینه ساز پیشرفت جامعه  وسلامتی جسم و روح مردم را فراهم کند

در این مراسم مسعود سلطانی فر در سخنانی افزود:در هفته‌های آینده پیست دوچرخه سواری کرمان و استادیوم خوزستان را افتتاح خواهیم کرد و تا دهه فجر این نهضت ادامه خواهد داشت و خاطر نشان کرد، وجود این اماکن ورزشی می‌تواند زمینه ساز پیشرفت جامعه وسلامتی جسم و روح مردم را فراهم کند.

وی در ادامه اظهارکرد: امسال سال مهمی داشتیم،تاریخی‌ترین نتیجه را در جام جهانی گرفتیم و بازیکنان از حیثیت ورزش کشور دفاع کردندو ورزش ما دربازی‌های آسیایی 2018 اندونزی توانست تاریخی‌ترین نتیجه راکسب کندودر نهایت رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا و مسابقات والیبال قهرمانی جهان را نیز داریم که امیدوارم این موفقیت‌ها در آینده هم استمرار داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: فجر چهلم را با رضایت‌مندی و شادی مردم برگزار خواهیم کرد و هر هفته یک پروژه بزرگ را تا آن زمان افتتاح می‌کنیم.

محمد حسین مقیمی استاندار تهران نیز در این مراسم بیان کرد: سرانه ورزشی استان تهران در حال حاضر ۴۴ سانتی متر مربع میباشد و شرکت طرف قرارداد متعهد به اجرا و تحویل ده پروژه ورزشی در شهرستان های اسلامشهر، ورامین، بهارستان، شهریار، ملارد، پاکدشت و تهران شده است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر در حاشیه این مراسم تاکیدکرد:با افتتاح این ورزشگاه، استعدادهای ناشناخته شهرستان اسلامشهر شکوفا خواهد شد.

مسعود مرسلپور با بیان این که استادیوم ورزشی هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر یکی از مهم‌ترین طرح های ملی و دولتی این شهرستان طی دو سال اخیر است، تصریح کرد: این پروژه عمرانی ورزشی در زمینی به مساحت ده هکتار و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث شده که دارای 2150 متر مربع زیربنای فضای سرپوشیده و سی وسه هزار ودویست متر مربع فضای روباز است.

شایان ذکر است ، در این مراسم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولین و روسای ادارات استانی و شهرستانی حضور داشتند.

/خبرنگار :محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار