وزیر ارشاد: تعامل دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت ارشاد موجب پیشبرد اهداف فرهنگی کشور می‌شود

ایلام (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: هماهنگی، هم‌فکری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشبرد چشمگیر و هدفمند اهداف فرهنگی و هنری کشور را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۵۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ارشاد: تعامل دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت ارشاد موجب پیشبرد اهداف فرهنگی کشور می‌شود

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشست با مدیران نهادهای هم‌خانواده این وزارتخانه در استان ایلام، اظهار کرد: هماهنگی، هم‌فکری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشبرد چشمگیر و هدفمند اهداف فرهنگی و هنری کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی، با اشاره به اینکه پیشبرد اهداف فرهنگی نیازمند تعامل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در راستای توسعه فرهنگی و دستیابی به اهداف کلان فرهنگی یک امر ضروری است.

صالحی، با تأکید بر تعامل مضاعف دستگاه‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: بی‌تردید هماهنگی، هم‌فکری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشبرد چشمگیر و هدفمند اهداف فرهنگی و هنری کشور را به دنبال دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادآور شد: دستگاه‌های زیرمجموعه و هم‌خانواده وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، باید چه به‌صورت چه سازمانی و چه به‌صورت فرا سازمانی باهم تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست مدیر حج و زیارت استان ایلام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایلام به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار