در قالب کاروان تجهیزات ورزشی:

15 هزار قلم انواع کالاهای ورزشی به مدارس زنجان ارسال شد

زنجان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ارسال15 هزار قلم انواع کالاهای ورزشی در قالب کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
15 هزار قلم انواع کالاهای ورزشی به مدارس زنجان ارسال شد

ذبیح‌الله تاراسی در مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و حرکات اصلاحی اظهار کرد: کاروان تجهیزات ورزشی و حرکات اصلاحی با شعار «پویایی؛ شادابی و سلامتی» به راه افتاد.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این کاروان شامل 55 نوع قلم جنس است؛ اضافه کرد: این در حالی است که 15 هزار عدد انواع کالاهای ورزشی در قالب این کاروان اعزام گردید.

وی به برخی از اقلام ارسالی اشاره و عنوان کرد: 9 هزار انواع توپ؛ 3 هزار طناب بازی؛ 200 عدد بارفیکس؛ 500 دروازه فوتبال؛ 40 میز تنیس روی میز؛ تعداد قابل توجهی جعبه‌های کمک‌های اولیه و بسته‌های کمک آموزشی نیز در این کاروان تجهیزات ورزشی و حرکات اصلاحی در نظر گرفته شده است.

تاراسی با اشاره به اینکه این تجهیزات به 14 منطقه آموزشی استان زنجان ارسال شد؛ اضافه کرد: اولویت با مدارس مناطق محروم خواهد بود.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر مدارس کانون‌های اصلاح حرکتی و هنرستان‌ها از تجهیزات ورزشی این کاروان بهره‌مند می‌شوند؛ بیان کرد: دو هنرستان تربیت بدنی در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزاتی که اکنون اعزام شده است قریب با 500 میلیون تومان اعتبار تهیه و تحویل مناطق داده شد؛ اظهار کرد: تجهیزات ارسالی در قالب پروژه مهر به مدارس تحویل داده می‌شود تا با آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان از این تجهیزات بهره‌مند شوند.

تاراسی در ادامه با اشاره به تاثیر ورزش بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان عنوان کرد: همین موضوع اهمیت توجه به زنگ ورزش در مدارس را افزایش می‌دهد.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش از تمام تلاش خود برای ارزش‌گذاری به رشته ورزش در سطح مدارس استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است این کاروان از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش با اولویت مدارس مناطق محروم و با هدف تجهیز مدارس وکیفیت بخشی به درس تربیت بدنی در تمام استان ها در حال اعزام بوده ومبلغ تجهیزات ارسالی در زنجان پنج میلیارد ریال می باشد.

تعداد وسایل ارسالی به مناطق 15048 عدد وتعداد اقلام 54 نوع از قبیل کلیه وسایل وتجهیزاتی که در رشته های آموزشگاهی وآزمون درس تربیت بدنی مورد استفاده قرار می گیرد را شامل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار