رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت:

جشنواره های شنای پدر و پسر، مادر و دختربرگزار شد

بیرجند (پانا) ـ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: جشنواره های شنای پدر و پسر و مادر و دختر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره های شنای پدر و پسر، مادر و دختربرگزار شد

مهندس محمدرضا قلاسی مود رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در حاشیه برگزاری جشنواره پدر و پسر اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ها توسعه کمی و کیفی و همگانی کردن این ورزش، تحکیم روابط فرزندان با پدر و مادر در خانواده و ارتقاء سلامت اجتماعی در بین شهروندان می باشد.

قلاسی با اشاره به ایجاد شور و نشاط خانوادگی افزود: برگزاری این جشنواره ها می تواند کمک موثری در پیشرفت این رشته ورزشی داشته باشد.

وی از برگزاری این جشنواره همراه با پخش برنامه های متنوع یاد کرد و ادامه داد: پخش فیلم (ریمیکس و انیمیشن)، نقاشی و بازی در آب و آموزش دارت توسط رئیس کمیته دارت استان از جمله برنامه های اجرا شده در این جشنواره ها می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از حضور بالغ بر 200 نفر شرکت کننده در این دو جشنواره خبر داد و اضافه کرد: ورزش شنا هم از نظر حسی و هم از لحاظ فیزیکی، تاثیر مثبتی بر روح و روان فرزندان می گذارد.

لازم به ذکر است این جشنواره ها هفته گذشته در محل استخر شهدای غواص برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار