معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان:آموزش پرورش مسئولیت اجتماعی بسیار بالایی دارد

اصفهان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی معاونین آموزشی نواحی و مناطق استان اصفهان که در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد به دادن حق انتخاب به مدیران در زمینه تعدیل نیرو و برقراری امنیت روانی مدرسه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان:آموزش پرورش مسئولیت اجتماعی بسیار بالایی دارد

شهین جوانی در این گردهمایی گفت: علیرغم همه کمبودها و نامهربانی ها ، با تلاش در نواحی و مناطق و مدیران در سطح مدارس دستاوردهای آموزش ابتدایی در سطح وزارت درخشان است.

شهین جوانی به جذب نوآموزان با بضاعت مالی پایین تاکید کرد و گفت: کمک هایی از طرف دولت برای نوآموزانی که بضاعت کافی برای پیش دبستانی ندارند درنظر گرفته شده که در این راستا نجف آباد بیشترین مشارکت را داشته و ۷۰۰ نفر را پذیرش کرده اند.

وی از دو نوبته کردن مدارس بالای ۵۰۱ نفر خبر داد و گفت: آموزش و پرورش مسئولیت اجتماعی بسیار بالایی دارد و ۳ اصل پایداری ، پاسخگویی و شفافیت باید در نظر گرفته شود.

وی در ادامه گفت: ممنوعیت برگزاری آزمون در مدارس ابتدایی باید جدی گرفته شود زیرا این آزمون ها جز استرس و فشار دستاورد دیگری برای دانش آموزان و اولیا نخواهد داشت.

جوانی خلاقانه کار کردن ، کار جمعی و پرسشگری را از اصول آموزش ابتدایی دانست و گفت: تقویت روحیه شادی و نشاط ، مشارکت دانش آموزان ، پیشرفت تحصیلی ، استقرار نظام یاددهی و یادگیری بهسازی مدیریت مدارس و از همه مهمتر بحث مدرسه محوری را از اصول آموزش ابتدایی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار