مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم افتتاح یادمان شهدای مدرسه امام خمینی(ره) :

آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سال های گذشته از جمله پیشتازان یادمان سازی در مدارس بوده است

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم افتتاح یادمان شهدای مدرسه امام خمینی(ره) گفت:آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سال های گذشته از جمله پیشتازان یادمان سازی در مدارس بوده است.

کد مطلب: ۸۵۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سال های گذشته از جمله پیشتازان یادمان سازی در مدارس بوده است

بهروز نصیری در مراسم افتتاح یادمان شهدای دبستان امام خمینی(ره) ضمن تشکر از عوامل برگزاری این حرکت ارزشی گفت: بسیار خرسندیم که این توفیق به دست آمد که یادمان شهدای دبستان امام خمینی(ره) را افتتاح کنیم؛ چرا که ما هرچه داریم مزین به نام مولای متقیان علی(ع) است.

وی اضافه کرد هنگامی که حضرت امام (ره) بحث شهید و شهادت را در این جمله بیان می کند که شهدا در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقونند این نکته به ذهن مترتب می شود که شهدا از لحظه شهادت در نزد پروردگار خود و بر سر سفره اهل بیت(علیه السلام) میهمان هستند.

نصیری با اشاره به پیگیری بحث یادمان سازی در سالهای گذشته این موضوع را که هر یک از مدارس سطح ناحیه در حد وسع خود صاحب یک یادمان هستند را از جمله توفیقاتی دانست که به برکت نگاه ویژه شهدا دست داده است و ادامه داد: ما در ناحیه یک شهرری مفتخریم که در سال های 95-94 به واسطه ساختن یادمان شهدا در تمام مدارس سطح منطقه از طرف بنیاد شهید و وزیر آموزش و پرورش تقدیر شده ایم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به اصل وحدت بخشی شهدا در جامعه خاطر نشان کرد که در طول سالیان گذشته هیچ قشر و توده خاصی نتوانسته شهدا را منحصر به خود بداند و چنانچه مسلم است آحاد جامعه در موضوع قداست شهید و شهادت اتفاق نظر دارند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از تنی چند از شهدای منطقه تجلیل به عمل آمد و جایگاه شهدای مدرسه امام خمینی(ره) به دست خانواده شهدا افتتاح شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار