برگزاری مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز در شهرری

شهرری(پانا)- مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز با حضور معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی،معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در امین آباد شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز در شهرری

در این مراسم خانجانی معاون فرماندار ری با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز زمانی خوشحال می‌شوند که کلید را در دست مدیران بدهند، گفت: از مهم‌ترین دغدغه‌های مدارس خیر ساز ،کامل شدن تجهیزات کلی مدرسه توسط دیگر مسئولین مرتبط است تا دانش آموزان دغدغه دیگر مسائل را نداشته باشند.

سید هادی موجانی خیر مدرسه ساز مدرسه سازی را یکی از فعالیت‌های خانوادگی برشمرد و افزود: شبانه روز در خدمت آموزش و پرورش و مردم کشورم هستم که بتوانیم سطح فرهنگ کشورمان را بالا بیاوریم و هر چه میتوانیم مدرسه بسازیم چون ما هر چقدر مدرسه بسازیم باز هم کم است.

وی در ادامه به فتوای مراجع تقلید در مورد مدرسه‌سازی اشاره کرد و یان کرد: ما از آیات عظام فتوا گرفتیم، که هر مسلمانی می‌خواهد سهم امام بده، یک سوم آن را جهت مدرسه‌سازی صرف کند.

در ادامه بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیزگفت:برای نهضت مدرسه سازی تنها کسانی که میتوانند به ما کمک کنند خیرین هستند.

/خبرنگار: علی مهدی پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار